اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شاهین۲، ماجراجویی جذاب و زیبا از جی‌ال‌ایکس

شرکت ارتباط همراه گویا اروند از سال 1386 با برند جی‌ال‌ایکس وارد بازار فروش گوشی های کلاسیک و هوشمند و تبلت ها شده و اخیرا با گوشی شاهین۲ در بازار داخلی خبرساز شده است.

شاهین۲، ماجراجویی جذاب و زیبا از جی‌ال‌ایکس

شرکت ارتباط همراه گویا اروند از سال 1386 با برند جی‌ال‌ایکس وارد بازار فروش گوشی های کلاسیک و هوشمند و تبلت ها شده و اخیرا با گوشی شاهین۲ در بازار داخلی خبرساز شده است؛ گوشی ایرانی با طراحی زیبا و شگفت انگیز.

ماجراجویی که شاهین2 آغاز کرده است در واقع به معنای رقابت با گوشی های میان رده و یا با اندکی چشم پوشی رده بالا و پرچمدار امروز بازار است. قیمتی اقتصادی در کالبدی لوکس.

فناوری به کار رفته در طراحی و تولید گوشی شاهین۲ جی‌ال‌ایکس ، استفاده از 8 هسته 12 نانومتری شرکت مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali-G72 و اندروید 9 می باشد.

گوشی شاهین۲ از جهت طراحی بدنه تا حدود زیادی گوشی های بالارده بازار را ذهن ما تداعی می کند. استفاده از پنل براق در پشت گوشی و انحنای کمی که به گوشی داده است بر جذابیت آن افزوده است. برای افزایش استحکام و کاهش هزینه تولید گوشی بدنه پشتی شاهین۲ پلاستیکی است که در این رنج قیمتی معمول است.

در اطلاعات طراحی گوشی شاهین۲ درباره دوربین های گوشی چنین آمده است:

«دوربین اصلی سه‌گانه با حسگرهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی»

رابط کاربری دوربین همچون گوشی های رده بالا بازار می باشد و امکانات خوبی دارد، نایت مود، تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک عکاسی حرفه‌ای و همچنین حالت 108 مگاپیکسلی برای سوپرپیکسل از جمله این امکانات هستند. توجه کنید که هنگام تصویربرداری با 108 مگاپیکسل حجم تصاویر به بیش از 20 مگابایت خواهند رسید.

تصاویر و فیلم‌های گرفته شده با دوربین‌های سه‌گانه شاهین۲، در طول روز جزئیات و گستره داینامیک مناسبی دارند و جزئیات با وضوح خوبی نمایش داده می شوند. شاهین۲ درهنگام تصویربرداری عکس‌های پرتره، دوربین اصلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی خود را تجمیع می‌‌کند و نهایتا تصویر خروجی را در اختیار کاربر قرار می دهد. حالت HDR برای عکاسی با حالت فوتو از یکدیگر جدا شده و شما با فعال کردن HDR گوشی شاهین2 جی‌ال‌ایکس تصویرهای بهتری را ثبت خواهید کرد.

شرکت جی‌ال‌ایکس برای تصویربرداری سلفی ، گوشی شاهین۲ را به دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز F/2.0 مجهز کرده که خروجی تصویر ثبت شده در طول روز جذاب و با شارپ مناسبی را می‌باشد همچنین امکان فیلم‌برداری FullHD با دوربین های گوشی شاهین2 وجود دارد.

شاهین2 برای استفاده معمول در طول روز پاسخگو هست، باتری استفاده شده در شاهین2، 3950 میلی آمپرساعتی است و با استفاده از درگاه USB-C شارژ می شود. شاهین همچون بالارده های هوشمند کره ای از شارژ بیسیم و فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره گرفته است.

نمایشگر 6.3 اینچی گوشی شاهین۲ از پنل  IPSبا رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل استفاده می کند و 4 گیگ بایت رم و 128 گیگ بایت حافظه داخلی دارد، از حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند و تنها 170 گرم وزن دارد.

شرکتی که اولین بار در سال 1386 با تولید گوشی های کلاسیک ایرانی خبرساز شده بود امروز با حمایت و تلاش مستمر توانسته در میان بزرگان بازار گوشی های هوشمند دست به ماجراجویی بزرگ بزند گوشی ایرانی با قیمت اقتصادی ولی در ظاهری لوکس و زیبا. شرکت جی‌ال‌ایکس با گارانتی ضمانت 18 ماهه خدمات پس از فروش گوشی شاهین۲ را روانه بازار کرده است.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نقد و بررسی این گوشی و خدمات پس از فروش شاهین۲ می توانید به سایت جی ال ایکس مراجعه کنید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول