اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت های بخش خصوصی در استان و کشور تاکید کرد و گفت: به حضور بخش خصوصی در برگزاری همایش تجارت و سرمایه گذاری اعتقاد دارم و می توان با کمک تعدادی از مدیران کشور از اتاق بازرگانی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان استفاده کرد.

ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی

به گزارش خبرپزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در نخستین نشست همایش تجارت و سرمایه‌گذاری (ACD) مجمع گفتمان آسیایی در استان زنجان، اظهار کرد: در شرایط امروز تحریم‌های بین‌المللی، فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی است و در این زمینه بخش خصوصی نقش موثری می‌تواند ایفا کند.

وی استان زنجان را با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالا، یکی از شایسته‌ترین استان‌های کشور برای معرفی به عنوان مقصد گردشگری در کشور توصیف کرد و گفت: زنجان با منابع و توانمندی‌های بالا باید مقصد گردشگران باشد نه معبر.

مقام عالی استان با بیان اینکه، زنجان باید مرکز لجستیک شمالغرب کشور را داشته باشد، افزود: زنجان تولیدکننده بیش از 70 درصد محصولات مورد نیاز برق و بیشترین تعداد فارغ‌التحصیلان حوزه آی.تی در کشور است، لذا باید ایجاد شهرک برق و آی.تی در اسرع وقت به اتمام برسد.

استاندار زنجان همچنین به انعقاد 12 قرارداد با تولیدکنندگان داخلی برای تکیه بر صنایع داخلی به جای واردات اشاره و تصریح کرد: 70 درصد سرمایه‌گذاری در زنجان توسط غیر بومی‌ها انجام‌ شده و زنجان در تلاش است که رضایت ترک‌ها را برای راه‌اندازی شهرک صنعتی در استان جلب کند که تاکنون نیز موفقیت‌های خوبی داشته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول