اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل و کشف جسد

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در چند روز گذشته و انتشار شایعاتی ، توضیحاتی به جهت شفاف‌سازی در این باره ارائه داد.

توضیحات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل و کشف جسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیقباد مصطفایی جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ساعت ۵۰ : 2 روز جمعه ۲۹ آذر ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع، که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات اولیه حاکی از قتل فرد مذکور بود که با هماهنگی مقام قضایی ، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و اسلحه بکار رفته نیز کشف و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله و در حال رسیدگی است. 

جانشین انتظامی استان افزود: متعاقب این موضوع، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در ساعت 22:30 روز شنبه 30 آذر ماه  از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل و جرح راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو سمند در محله کارکنان گچساران مطلع که با هماهنگی مقام قضایی، سریعاً عاملین قتل که دو برادر بودند شناسایی و دستگیر و سلاح بکار رفته نیز کشف شد. 

وی افزود: قاتل انگیزه خود را تشخص نادرست در شناسایی مقتول با فردی که قبلا برادر وی را تهدید کرده بود اعلام و ضمن ابراز ندامت بیان داشته که در شناسایی فرد مورد نظر اشتباه کرده که پرونده در مرجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی است. 

 مصطفایی خاطرنشان کرد: در ادامه وقایع مذکور، در ساعت ۱۴ : ۱۵ دقیقه روز دوشنبه یکم دی‌ماه جسد فردی به هویت معلوم در زمین‌های کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف که آثار ضرب و جرح مشهود در جسد؛ احتمال قتل وی را تقویت می‌کند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری ویژه پلیس قرار دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن زوایای پنهان قضیه روشن و قاتل یا قاتلین احتمالی شناسایی و دستگیر شوند. 

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده ، دو فقره قتل و کشف جسد مذکور هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان در کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان دو قتل اولیه را شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی  کرده و موضوع و چگونگی کشف جسد در ورودی شهر دهدشت ، نیز تا روشن شدن زوایای پنهان قضیه در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد. 

این مقام مسئول در پایان توصیه کرد: مردم استان به شایعات و اخبار کذب توجه نکرده و از دامن زدن به شایعات خودداری کنند ؛ بدیهی است هرگونه اخبار مرتبط، از طریق سایت و کانال خبری پلیس استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول