اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازسازی و تحویل منازل آسیب‌دیده مددجویان در زلزله میانه تا دهه فجر

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور از بازسازی منازل مددجویی آسیب‌دیده در زلزله تا دهه فجر خبر داد.

بازسازی و تحویل منازل آسیب‌دیده مددجویان در زلزله میانه تا دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمدرضا دالوند در حاشیه سفر یک روزه خود به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با هماهنگی و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد، 45 واحد موجود در روستای زلزله‌زده ورنکش احداث و در دهه فجر تحویل مددجویان داده می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات مربوط به بازسازی منازل مددجویان این مناطق گفت: با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پروانه ساخت برای مددجویان، قراردادی با پیمانکاران منعقد شده و مصالح ساختمانی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور افزود: برای هر واحد مسکن مددجویی 40 میلیون تومان وام بازسازی، 10 میلیون تومان کمک بلاعوض و 15 تومان وام معیشتی تعلق می‌گیرد و طی توافق با بنیاد مسکن، 5 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز از سوی این نهاد به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: مددجویان آسیب‌دیده در زلزله اخیر از مساعدت‌های خیران جهت احداث یا تکمیل واحدهای احداثی نیز بهره‌مند خواهند شد.

دالوند خاطرنشان ساخت: با هماهنگی و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد، 45 واحد موجود در روستای زلزله‌زده ورنکش احداث و در دهه فجر تحویل مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول