اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شکایت از ترامپ به دلیل تبعیض جنسیتی

یکی از کارکنان سابق ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2016، از «دونالد ترامپ» و ستاد انتخاباتی وی به دلیل تبعیض جنسیتی شکایت کرد.

شکایت از ترامپ به دلیل تبعیض جنسیتی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ای جی دلگادو» سخنگو و یکی از کارکنان بخش ارتباطات در ستاد انتخاباتی ۲۰۱۶ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، روز دوشنبه هفته جاری، از رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل تبعیض جنسیتی شکایت کرد.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «هیل»، این خانم در دادخواست خود که در دادگاه فدرال در «منهتن» مطرح شده بود، تصریح کرد که درست مدتی قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، بعد از اعلام بارداری خود، از ادامه فعالیت‌هایش در ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ محروم شد.

در این دادخواست آمده است، بعد از آنکه دلگادو خبر بارداری خود را اعلام کرد، مسئولان ستاد انتخاباتی ترامپ، «مسئولیت‌های شغلی و وظایف وی را در تمامی مدت باقیمانده استخدامش از اواخر دسامبر ۲۰۱۶ و تمامی مدت مراسم تحلیف در اواخر ژانویه ۲۰۱۷، سلب کردند».

بنا به گزارش پایگاه تحلیلی پولتیکو، در متن شکایت همچنین نام سازمان«ترامپ برای آمریکا» (TFA) و «شان اسپایسر»، «رینس پریباس» و «استفن بنن» مشاوران سابق ترامپ نیز به چشم می‌خورد.

در متن شکایت نوشته شده است: «شاکی (دلگادو) خیلی فوری و بدون توضیح از دریافت ایمیل‌ها و دیگر ارتباطات از سوی ستاد انتخاباتی (ترامپ) و TFA به خصوص از پروژه‌هایی که در آن فعال بود، محروم شد».

دلگادو مدعی شده است که بعد از اعلام خبر بارداری خود، علیرغم آنکه رسماً بخشی از تیم انتقال ارتباطات ترامپ بود، از مشارکت در برنامه‌های ارتباطی مربوط به مراسم تحلیف ترامپ حذف شد. 

ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون به درخواست هیل برای اظهارنظر درباره این خبر پاسخ نداده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول