اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جزئیات سفر وزیر آموزش و پرورش به تبریز

وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و آموزشی و بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال مقامات ارشد استانی قرار گرفت.

جزئیات سفر وزیر آموزش و پرورش به تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن حاجی میرزایی در سفر دو روزه 4 و 5 دی ماه 98 به تبریز ضمن افتتاح دبیرستان طالقانی، دبیرستان مصلی‌نژاد، باشگاه پیشکسوتان و کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان با خانواده شهدای مدافع حرم و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

همچنین اجلاس مشترک شورای معاونان، روسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان، جلسه با برگزیدگان شهرداران مدارس تبریز، همایش مشترک مدیران کل نوسازی و روسای مجامع، اجلاس معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها و مراسم رونمایی از کتاب‌های فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حاجی میرزایی در این سفر دو روزه با عزیمت به مناطق زلزله ترکمانچای ضمن دیدار با مردم آسیب دیده از مراکز آموزشی بازدید می کند.

انتهای پیام/60001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول