اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشریح دلایل کندی جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب از زبان شورای شهر بندرعباس

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فقدان پیمانکار متخصص در حوزه جمع آوری سگهای بلاصاحب و محدودیت‌های حقوقی و قانونی نسبت به شکل جمع‌آوری و نگهداری این سگ‌ها بزرگترین مشکل در مسیر جمع‌آوری سریع این سگ‌ها در سطح شهر است.

تشریح دلایل کندی جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب از زبان شورای شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آبتین امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز جدید جمع آوری سگهای بلاصاحب در شهر بندرعباس به زودی شروع خواهد شد و این سگ‌ها بعد از جمع آوری به محل امنی برای نگهداری منتقل خواهند شد.

وی افزود: شکایات مردمی فراوانی در خصوص وضعیت سگ‌های بدون‌صاحب در شهر بندرعباس وجود دارد، که حل این مشکل  نیازمند همکاری همه دستگاه های مسؤول است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فقدان پیمانکار متخصص در حوزه جمع آوری سگ‌های بلاصاحب و محدودیت‌های حقوقی و قانونی نسبت به شکل جمع‌آوری و نگهداری این سگ‌ها بزرگترین مشکل در مسیر جمع آوری سریع این سگ‌ها در سطح شهر است.

آبتین امیری تصریح کرد: در فاز جدید جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در شهر بندرعباس در دو مرحله جمع آوری و نگهداری بصورت مجزا و تخصصی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول