اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هفته فرهنگی آستارا در تهران اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان آستارا از پیگیری‌های لازم جهت اجرای هفته فرهنگی این شهرستان در تهران خبر داد.

هفته فرهنگی آستارا در تهران اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد امروز در جمع اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در محل فرمانداری اظهار کرد: جهت اجرای هفته فرهنگی آستارا در تهران در حال رایزنی هستیم که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های آن از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد جهت برگزاری آن می‌توان استفاده کرد.

وی با اشاره به وجود نواقصی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان آستارا گفت: یک‌میلیارد تومان از سوی شهرستان و یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان از سوی استان جهت تکمیل این مجتمع پیش‌بینی‌شده که در صورت تخصیص می‌توان نواقص موجود را برطرف کرد.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مردم دیگر شهرستان‌های کشور این شهرستان را با وجه فرهنگی آن می‌شناسند، افزود: شخصیت‌های فرهنگی بزرگی در شهرستان آستارا وجود دارد که از وجود آن‌ها برای احیای هویت فرهنگی این شهرستان می‌توان استفاده بهینه کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا سازمان‌های مردم‌نهاد را قوه محرکه کشور دانست و تصریح کرد: در ایام انتخابات قرار داریم و سازمان‌های مردم‌نهاد در چهارچوب قانون با معرفی نامزدهای اصلح به مردم می‌توانند در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقش ایفا کنند.

به گزارش فارس، طبق آخرین آمار ارائه‌شده حدود 10 سازمان مردم‌نهاد با مجوز فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های اشتغال، گردشگری، بانوان، نیکوکاری، بهداشت و حقوق شهروندی در سطح شهرستان آستارا فعالیت می‌کنند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز سه‌میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به 12 جوان جویای کار عضو سازمان‌های مردم‌نهاد پرداخت‌کرده که این مقدار تسهیلات قرار است در طرح‌های زنبورداری، گلیم‌بافی و آرایشگری هزینه شود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول