اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دفن بیش از 750 فوتی در آرامستان بهشت رضوان مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد با اشاره به راه‌اندازی سالن تغسیل آرامستان بهشت رضوان از ابتدای دی‌ماه اظهار کرد: از اول دی ماه امسال تاکنون به 20 فوتی خدمات تغسیل ارائه شده است و از سال 95 تاکنون بیش از 750 نفر در این آرامستان دفن شدند.

دفن بیش از 750 فوتی در آرامستان بهشت رضوان مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی گفت: با توجه به گسترش شهر مشهد و به‌منظور دسترسی راحت شهروندان، آرامستان بهشت رضوان در سال 95 به عنوان دومین آرامستان بزرگ کلانشهر مشهد افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد افزود: بر اساس آمار از سال 95 تاکنون بیش از 750 نفر در آرامستان بهشت رضوان به عنوان دومین آرامستان بزرگ شهر مشهد دفن شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سالن تغسیل آرامستان بهشت رضوان از ابتدای دی‌ماه امسال اظهار کرد: از اول دی ماه امسال تاکنون، طی سه روز گذشته به 20 فوتی خدمات تغسیل ارائه شده است.

مهدوی دامغانی تصریح کرد: از این تعداد 14 نفر در آرامستان بهشت رضوان دفن و 6 نفر به شهرستان‌ها اعزام شدند.

گفتنی است؛ مساحت آرامستان بهشت رضوان 188 هکتار، دارای بیش از 11هزار متر مربع فضای سبز، غرفه‌های قبور خانوادگی و فضای بازی کودکان است که در حال حاضر دارای 3 بلوک دفن یک طبقه بوده و برای سرعت عمل در ارائه خدمات صدور گواهی دفن به شهروندان، دادپزشک در محل آرامستان مستقر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول