اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| وعده‌های محقق نشده نوبخت در شهرکرد در بازدید معاون رئیس‌جمهور از شهرکرد وعده‌هایی در خصوص اتمام برخی پروژه‌های این استان و سفر مجدد وی به استان مطرح شد که هنوز با گذشت بیش از سه ماه این وعده‌های محقق نشده‌اند.
۱۳۹۸-۱۰-۵ ۱۴:۱۵ http://fna.ir/dea6wd
0
۱:۶

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در بازدید معاون رئیس‌جمهور از برخی از طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری که در شهریور سال جاری صورت گرفته بود، محمدباقر نوبخت قول سفر مجدد به استان طی ماه آینده را به مسؤولان داد و تاکید کرد تا آن زمان این پروژه‌ها باید تمام شده باشند.

این درحالی است که اکنون نه کمربندی شمالی شهرکرد به سامان، نه چهارخطه شهرکرد_شلمزار، نه چهارخطه سفیددشت-فرادنبه به اتمام نرسیده و بسیاری از پروژه‌های دیگر هم بلاتکلیف هستند.

گفتنی است نوبخت در سفرش به چهارمحال و بختیاری از اولویت‌دار بودن پروژه اتصال این استان به شبکه ریلی کشور سخن گفته بود.

وی همچنین در خصوص چهارخطه شهرکرد-بروجن-لردگان نیز وعده‌هایی داده بود.

در زیر صحبت‌های نوبخت در حاشیه سفرش به چهارمحال و بختیاری آمده است؛

لازم به ذکر است معاون رئیس‌جمهور در این سفر کلنگ ساخت 2 هزار و 440 منزل ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری را به زمین زد که امیدواریم این پروژه طبق زمان‌بندی اعلام شده و تا هفته دولت در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/3339/م

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول