اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مرکز علمی کاربردی خانه کارگر اولین دانشگاه سبز استان است

رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر گفت: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اولین دانشگاه سبز استان است چرا که کلیه انرژی های مصرفی این دانشگاه از طریق انرژی های پاک تامین می شود.

مرکز علمی کاربردی خانه کارگر اولین دانشگاه سبز استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن اسدی رئیس موسسه آموزش عالی کار قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد، اظهار کرد: پس از پایان جنگ نیاز به نیروهای تحصیل کرده بیشتر احساس می شد از این رو سال 75 دانشگاه آغاز به کار کرد.

وی افزود: در حال حاضر 29 عضو هیئت علمی تمام وقت و 250 نفر استاد مدعو داریم و این در حالی است که تمامی فضاهای موسسه ملکی بوده و 14 هزار متر را شامل می شود.

اسدی خاطر نشان کرد: از آغاز فعالیت دانشگاه تا کنون 10 هزار فارغ التحصیل داشته ایم و البته در حال حاضر نیز بیش از 70 رشته در دانشگاه وجود دارد.

رئیس موسسه آموزش عالی کار قزوین یاد آور شد: در برخی رشته ها هم چون ایمنی صنعت ، حقوق، حسابداری و نساجی این موسسه در استان مطرح است که البته در رشته نساجی تنها مرکز در استان قزوین هستیم که این رشته را دارا است.

وی تصریح کرد: از بهمن ماه سال جاری تحصیل دانشجویان در تمامی رشته های کاردانی رایگان بوده و البته دانشجویان مشروطی مشمول این طرح نخواهند شد.

اسدی اضافه کرد: به منظور اینکه رایگان شدن تحصیل موجب می شود تا برخی به اشتباه وارد موسسه شوند در ابتدای ورود مورد بررسی و مشاوره قرار می گیرند.

رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر یاد آور شد: دانشگاه کار در رتبه بندی در درجه A قرار دارد و این در حالی است که اولین دانشگاه سبز استان نیز هستیم.

اسدی عنوان کرد: میزان  رشته های شهریه دار این مرکز نیز نسبت به دیگر دانشگاه ها و مراکز غیر انتفاعی 30 در صد پایین تر است.

رئیس موسسه آموزش عالی کار قزوین در پایان گفت: دانشجویانی که از بهمن ماه بدون شهریه ورود پیدا می کنند بر اساس پذیرش علمی و توانمندی وارد شده و دانشجویان مشروطی و معدل های زیر 12 نیز شامل این طرح نمی شوند.

 

انتهای پیام//

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول