اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دعوت رقیه شجاعی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین دعوت شده است.

دعوت رقیه شجاعی به اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزش یکی از بسترهای پرورش استعدادهای معلولان و جانبازان است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به برگزاری هفته نخست دور رفت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان عنوان کرد: از سری مسابقات این لیگ تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان با آسایشگاه فیاض بخش مشهد به رقابت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این مسابقه ساعت ۱۶ بعد ازظهر جمعه ۶ دی‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: محل برگزاری این مسابقات در سالن مجموعه ولیعصر (عج) خواهد بود.

وی در ادامه از دعوت رقیه شجاعی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: این اردو برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 است.

مرادی با بیان اینکه این اردو از تاریخ ۸ تا ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود، افزود: اردو در استان تهران برگزار خواهد شد. 

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه رشته‌های مختلف ورزشی در هیأت جانبازان و معلولان تصریح کرد: ۷۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته در هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان فعالیت دارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول