اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از برق ناپایدار دیشموک/ رواج بدحجابی در مدارس/هدر روی بیت المال در کف خیابان‌ها

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به برخی مشکلات بخش دیشموک گفت: بیت‌المال در کف خیابان‌ها هدر می‌رود.

انتقاد از برق ناپایدار دیشموک/ رواج بدحجابی در مدارس/هدر روی بیت المال در کف خیابان‌ها

به گزارش فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: مصداق بارز تقوا این است که انسان گناه نکند و قبر و قیامت خود را با اعمال نیک آباد کند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به انتخاب درست در انتخابات گفت: باید انتخاب درست کنیم و در دام افراد بی تقوایی که به دنبال دو قطبی سازی‌اند گرفتار نشویم.

وی افزود: باید افرادی که حامی محرومان و  فقرا هستند را انتخاب کنیم افراد مرفه و بی‌درد حامی مستضعفان نیستند افراد با تقوا حامی محرومان‌اند و با طرح و برنامه های درست و تصویب  قوانین درست حامی مظلومان‌اند و اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و مقابل کسانی که درصدد اجرای لوایحی همچون FATF بودند می‌ایستند.

راوند با اشاره به فرصت و تهدیدهای پیش روی انقلاب گفت: تهدیدات زیادی از سال 1342 تاکنون وجود داشت که امامین انقلاب آن را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر قانون کاپیتالاسیون علیه استعمار ایستاد و به مردم جرات ایستادن در برابر آمریکا را داد.

راوند گفت: رهبری انقلاب در فتنه  های 78،88 و 98 با مواضع درست و به موقع در برابر دشمن ایستاد و کشور را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

وی افزود: در فتنه ها مردم بصیر شدند و در مسائلی همچون برجام به مردم بصیرت افزایی داده شد کما اینکه معظم له مخالف مذاکره بودند و به آن خوشبین نبودند ولی دولتمردان که خواهان مذاکره بودند و همه چیز را در مذاکره می دیدند بیدار شدند که دشمن با مردم این صادق نیست و دروغ  می گویند و به وعده هایشان وفادار نیستند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به خیانت های عربستان سعودی در منطقه گفت: عربستان سعودی به دنبال بی دولت سازی در عراق و لبنان بودند ولی به چنین مقصودی نرسیدند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به برخی از ناهنجاریهای آموزش و پرورش منطقه دیشموک گفت: آموزش و پرورش نهادی است که تربیت نسل جوان و نوجوان را برعهده دارد ولی دنبال انحراف در این زمینه است.

وی افزود: اینکه کلاس درس را با آهنگ شروع کنیم و یا در بین کلاس‌ها آهنگ پخش شود نشانگر نشاط غربی است نه اسلامی.

راوند ادامه داد: از تفریح سالم در آیات و روایات  به کرار سخن به میان آمده است.متاسفانه برخی به جای نشاط صحیح اسلامی نشاط غربی همراه با آهنگ را به دانش آموزان تحمیل می کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش به سمتی می رود که غربی ها می خواهند که نه تنها در بخش دیشموک بلکه در بخش چاروسا چنین افرادی در حال غربی کردن مدارس اند.

راوند اضافه کرد: تربیت نیروی جوان انقلابی طبق بیانیه گام دوم انقلاب از مسیر خودش منحرف شده است. انحراف در تربیت اسلامی نباید صورت بگیرد کما اینکه در یکی از مدارس خانم بدحجابی از دختران دانش آموز می خواهد که همچون خودش روسری از سر در بیاورد و باهم عکس بگیرند.

وی گفت: آموزش و پرورش دیشموک باید جوابگوی این قضیه باشد، نهادهاتی نظارتی باید پاسخگو باشند.باید با چنین قضایای برخورد شود و در این بخش کوچک دست نخورده ما چنین افرادی رشد کنند و پیدا شوند، انتظار است نهادهای نظارتی با این قضایا برخورد کنند که در این بخش کوچک با چنین اتفاقاتی روبرو نشویم.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره سالروز نهضت سوادآموزی به دستور حضرت امام در سال 58 گفت: در بخش ما بیش از 4500 سوادآموز در زمینه مهارت آموزی، خانواده آموزش می بینند که از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تقدیر و تشکر می شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سالروز 9 دی گفت: 9 دیماه روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است که به عموم مردم ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: 9 دی روزی است که مردم بیدار شدند و چشم فتنه را کور و منافقان داخلی و خارجی را سر جای خودشان نشاندند.

راوند ادامه داد: در فتنه 88 مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و خطبه تاریخی و بصیرت افزا تحول ایجاد کرد مردم در کنار رهبری با بصیرت خودشان دین اسلام را یاری کردند، مگر آمریکا چه از مسلمانان می خواهد که آنان را اذیت می کند،دلیل چنین امری ترس آنان از اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری (س) گفت: روز پرستار را به همگان تبریک می گویم.اگر بصیرت افزایی آن بانوی بزرگوار نبود حماسه حادثه کربلا توسط یزیدیان منحرف می شد.

وی افزود: این روز را خدمت پرستاران تبریک گفته که پرستاران با مهربانی و دین دار بودن راه زینب کبری را ادامه می دهند.

حجت الاسلام علی اکبر از گزارش عملکرد رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک در پیش از خطبه ها تقدیر کرد و گفت: انتظار است در حوزه خدمات رسانی به مردم نظارت بیشتری صورت گیرد، خیلی از نقاط شهر آسفالت شد و مردم راضی هستند.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان آسفات روی کنده کاری‌های خیابان ها به درستی صورت نگرفته انتظار است که بر بیت‌المال مسلمین نظارت بیشتری باشد تا آسفالت کنده کاری اصولی  انجام شود.

 راوند ادامه داد: هر چه کمتر آسفالت ریخته شود بهتر از این است که کار غیر اصولی انجام شود، از شهردار و شورای اسلامی خواستار ساماندهی قسمت های باقی مانده دره مرکزی هستیم و برخی کنده کاری های کنار مسجد صاحب الزمان(عج) را آسفالت کنند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بودجه پمپاژ رودسمه گفت: بودجه ای به این پروژه اختصاص دادند ولی از استان به شهر دیگری انتقال دادند.

وی افزود: چرا بودجه مردم دیشموک را به جای دیگری انتقال می‌دهند، مسؤولان پاسخگو باشند؟چرا حق مردم ضایع می شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به قطع مکرر برق گفت: مردم از قطعی مکرر برق گلایه مندند، چرا ایستگاه برق هنوز برای دو بخش دیشموک و چاروسا افتتاح نشده است.

وی افزود: با وجود کمتر شدن بار برق با گازرسانی و خاموش شدن آبگرمکن های برقی، چرا هر روز برق قطع می شود؟روزی دو الی سه بار برق قطع می شود.

راوند ادامه داد: مسؤولان پاسخگوی مردم باشند اگر کاربلد نیستند و نمی توانند خدمات رسانی کنند از کسانی که می توانند این کار را به درستی انجام دهند استفاده کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول