اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزارت جهاد کشاورزی برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان آماده همکاری است

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: برای رفع مشکل بیکاری و درآمد پایین مردم منطقه و تلاش برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان، وزارت جهادکشاورزی آماده هر نوع همکاری است.

وزارت جهاد کشاورزی برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان آماده همکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، سرپرست وزارت جهادکشاورزی در نشست بررسی روند اجرایی طرح انتقال آب بالوله به ۴۶هزارهکتار ازاراضی کشاورزی دشت سیستان ،از طرح انتقال آب بالوله به ۴۶هزارهکتار ازاراضی کشاورزی دشت سیستان به عنوان یک پروژه بدیع در سطح کشور یاد کرد که در این منطقه که شرایطی اقلیمی سخت دارد اجرا شده است.

عباس کشاورز با اشاره به اینکه این پروژه در حال تکمیل است گفت: ۸۵۰میلیون دلار پول بیت‌المال برای اجرای آن هزینه شده وباید برای مردم وکشور تولید ثروت کند و حداقل سالانه ۱۰۰میلیون دلار درآمد در به منطقه ایجاد کند.

وی به مسئولین اجرایی تاکید کرد: برای این پروژه اهداف متعدد تعریف شده برای افزایش تولید، درآمد ورونق کسب وکار که باید به همه آنها بپردازیم.

کشاورز افزود: برای اجرای الگوی کشت تعریف شده موانع تولید را مرتفع کنیم، تولید یک فرایند باید است وباید تبدیل به ثروت شود.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: باید دغدغه های کشاورزان منطقه حل وفصل وبا تشکیل اتاق فکر با مشارکت همه متخصصان استانی وکشوری برای حل مشکلات وآینده طرح برنامه ارائه نماییم.

وی پیشنهادکرد: یک کمیته راهبردی وبسته اجتماعی خاص منطقه سیستان تعریف وعلم وتکنولوژی جدید را به این طرح منتقل کنیم.

کشاورز گفت: برای رفع مشکل بیکاری ودرامد پایین منطقه وتلاش برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان سیستان وبلوچستان وزارت جهادکشاورزی آماده هر نوع همکاری است.

گفتنی است در این نشست کیخا نماینده مردم سیستان درمجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، امام جمعه زهک، فرمانداران حوزه سیستان، مجری طرح، رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ومعاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.
 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول