اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی سپاهان و شکست ذوب‌آهن در فوتبال بانوان

پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان، زمان مشخص شدن نفرات نهایی تیم ملی والیبال و تمرین رونالدو با تنیسور مشهور از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

پیروزی سپاهان و شکست ذوب‌آهن در فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز ۶ دی ماه علاوه بر این‌که تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته آخر نیم‌فصل نخست لیگ برتر به پیروزی رسید، نامی‌نو در لیگ برتر فوتسال به تساوی دست پیدا کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم فوتبال بانوان سپاهان هفته یازدهم لیگ را با پیروزی ۳ بر صفر مقابل مهمان خود پالایش گاز ایلام به پایان رساند؛ گل‌های سپاهان را در این دیدار نگین زندی، شقایق روزبهان و هاجر دباغی در مجموعه ورزشی صفاییه وارد دروازه پالایش گاز ایلام کردند، شاگردان بیان‌محمودی در پایان نیم‌فصل لیگ با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

همچنین بانوان سبز‌پوش ذوب‌آهن ۳ بر صفر مغلوب شهرداری سیرجان شدند؛ ذوبی‌ها با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارند.

✅ در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، نامی‌نو اصفهان با تساوی ۲ بر ۲ مقابل مهمان خو دملی حفاری اهواز متوقف شد؛ نامی‌نو با توقف مقابل شرکت ملی حفاری اهواز از رده چهارم جدول به رده پنجم سقوط کرد.

در دیگر دیدار‌های این هفته تیم هیأت فوتبال شهرستان اصفهان با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شهروند ساری شد تا همچنان در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته باشد.

✅ تیم سپاهان اصفهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مقصد آبادان ترک کرد تا اردوی خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای انجام بازی معوقه از هفته یازدهم در این شهر برپا کند؛ محمد ایرانپوریان، محسن مسلمان و علیرضا نقی‌زاده سه بازیکن زردپوشان هستند که به علت مصدومیت کاروان سپاهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این سفر همراهی نمی‌کنند.

محمد محبی و امید نورافکن نیز دو بازیکن سپاهان در حال حاضر در اردوی تیم ملی المپیک به سر می‌برند؛ دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

✅ هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد و تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف شورا و شهرداری قزوین رفت و به پیروزی رسید؛ در این دیدار که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، ذوب‌آهن در یک دیدار یک‌طرفه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نماینده قزوین به برتری دست پیدا کرد و پنجمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد.

✅ پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در لیگ امسال موفق شد به مدت ۹۳۵ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد؛ دروازه وی در دیدار با پارس جنوبی از روی نقطه پنالتی بالاخره باز شد و این گلر نتوانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه خود را بیش از این افزایش دهد.

در لیگ برتر فوتبال بانوان، وچان کردستان تا هفته دهم دروازه خود را بسته نگه داشت، این تیم در آخرین بازی نیم‌فصل دیروز مقابل شهرداری بم صدرنشین جدول رده‌بندی رفت و در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پیش است؛ بر این اساس زهرا خواجوی دروازه‌بان کردستان موفق شد بیش از ۹۳۵ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته و رکورد نیازمند را بشکند.

✅ هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال آقایان با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و تیم ذوب‌آهن اصفهان در تهران مهمان مهرام بود و در پایان به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان مهران حاتمی که بازی عقب افتاده آن‌ها با شهرداری گرگان با حواشی زیادی همراه بود و در پایان با باخت فنی ذوب‌آهن همراه بود برای نشان دادن توان خود راهی دیدار با مهرام شدند و در یک بازی نزدیک و سخت با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ به برتری رسیدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تمرینات تیم ملی والیبال در هفته پیش رو پیگیری خواهد شد و قطعاً تعدادی از بازیکنان حاضر از اردو خارج می‌شوند چون روز دوشنبه باید ترکیب نهایی تیم را به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود.

✅ رقابت‌های بین‌المللی کشتی نوجوانان جام کریسمس روسیه روزهای ۵ و ۶ دی ماه در شهر مسکو روسیه برگزار شد که در پایان تیم ایران کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۳ مدال برنز به کار خود پایان داد.

✅ در پایان دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ بانوان کاراته باشگاه‌های کشور دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و قهرمان نیم‌فصل شد؛ شهرداری سمنان با۲۱ امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم آرتانا با امتیاز ۱۸ سوم شد.

✅ در مسابقات تنیس روی میز رده‌های پایه آسیا ورزشکاران کشورمان موفق شدند ۷ سهمیه آسیای میانه را برای حضور در اردو و مسابقات نهایی قاره آسیا بدست آوردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ کریستیانو رونالدو که نیم‌فصل نخست را با تیم یوونتوس پشت سرگذاشته، تعطیلات کوتاه‌مدتی را در امارات آغاز کرده است؛ وی البته در کنار استراحت و تجدید قوا، به شدت دنبال حفظ آمادگی جسمانی خود نیز است تا بتواند فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را که نیمی از آن باقیمانده است، با قدرت و توان بالا ادامه دهد و همچنین رؤیاهایی مثل قهرمانی اروپا با بیانکونری را تحقق ببخشد.

این چهره در امارات و در مرکز تمرینی مجهزی در کنار نوواک جوکوویچ، قهرمان تنیس جهان از صربستان تمرین کرده و وی را به مبارزه در برخی حرکات تمرینی طلبیده است.

✅ تیم والیبال زنیت‌کازان در فینال رقابت‌های جام حذفی روسیه مقابل زنیت سن‌پطرزبورگ با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و برای ششمین بار متوالی قهرمان این رقابت‌ها شد؛ کازانی‌ها این بار در شرایطی قهرمان شدند که هدایت آنها را الکسی وربوف برعهده داشت و ولادیمیر آلکنو هم به عنوان مشاور فنی روی نیمکت این تیم نشسته بود.

✅ با پایان نیم‌فصل لیگ های اروپایی منهای لیگ جزیره قهرمانان نیمه‌اول فصل ۲۰۱۹/۲۰ در سری آ با حضور اینتر در صدر به پایان رسید.

سایت رسمی باشگاه ناپولی با انتشار تصویری به صورت رسمی اعلام کرد که ناپلی‌ها در ۱۰ فصل اخیر بعد از یوونتوس بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند؛ براین اساس ناپولی بعد از یوونتوس که ۸۵۲ پوئن را در ۱۰ فصل اخیر به دست آورده با ۷۴۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/63090/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول