اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

درگاه جدید تخصیص تایربرای متقاضیان لاستیک سنگین اعلام شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور سهولت بیشتر رانندگان متقاضی لاستیک سنگین، درگاه جدید تخصیص تایربه آدرس www.kala.ntsw.ir اعلام می‌شود.

درگاه جدید تخصیص تایربرای متقاضیان لاستیک سنگین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابوالقاسم محمدزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو استقرار کامل طرح توزیع سیستمی تایر و در راستای سهولت بیشتر رانندگان متقاضی تایر سنگین، وزارت صمت اقدام به راه اندازی درگاه تخصیص تایر به آدرس www.kala.ntsw.ir کرده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه این درگاه به منظور تسریع در توزیع لاستیک سنگین این امکان را به رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین قرار داده است تصریح کرد: در این سامانه افرادی که کارت هوشمند برون شهری و پروانه فعالیت درون شهری ندارند و همچنین ناوگان نیمه سنگین،  شرکت‌های تولیدی و معدنی و ارگان‌های دولتی می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خود، حواله لاستیک دریافت نمایند. 

وی تاکید کرد: با توجه به سهولت در صدور حواله لاستیک و همچنین کاهش مراجعات به سازمان‌های صمت دسترسی به سامانه درون شهری برای نمایندگان سازمان‌های صمت محدود شده و مراجعین می‌بایست جهت دریافت حواله تایر به سامانه مذکور مراجعه کنند.

محمدزاده گفت: همچنین پشتیبانی سامانه با شماره 75492000 – 021 داخلی 6 پاسخگوی مشکلات احتمالی در این زمینه می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول