اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

شوراهای اندیشه‌ورز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌‌شود

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان تشکیل شوراهای اندیشه ورز را در دستور کار دارد از برگزاری اولین نشست شورای اندیشه‌ورز مهدویت و عدالت خبر داد.

شوراهای اندیشه‌ورز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای اندیشه‌ورز مهدویت و عدالت در فرهنگ‌سرای ولاء خبر داد و گفت: موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد ما برای فعالیت‌های فرهنگی است؛ بر همین اساس مضامین مهدویت و عدالت در این بیانیه به عنوان یک رویکرد و راهبرد در فعالیت سازمان فرهنگی هنری نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری در تمامی موضوعات اصلی، شوراهای اندیشه‌ورز تشکیل داده است، افزود: در شورای اندیشه‌ورز مهدویت و عدالت از خبرگان این حوزه استفاده می‌کنیم تا بتوانیم سیاست‌های اصلی این سازمان را توسط این شورا طراحی و در فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی هنری اجرا کنیم.

فاطمیان‌پور بیان داشت: نخستین جلسه شورای اندیشه‌ورز مهدوت و عدالت در منطقه ۲۰، فرهنگسرای ولا تشکیل شد تا اساس فعالیت‌های مهدویت و عدالت این سازمان از این پس در این فرهنگ‌سرا به عنوان پایگاه اصلی این فعالیت برای کل شهر تهران عملیاتی شود.

وی ادامه داد: افرادی مانند حجج اسلام قرائتی، امرودی، محمود متوسل، سیدناصرالدین نوری‌زاده، حبیب رضا ارزانی و کلباسی، آیت‌الله حسین عباسعلی‌پور، همچنین کارشناسان فرهنگی نظیر حسین شیخ‌الاسلام، علی‌اصغر ربیعی، رضا داد درویشی، محمدرضا باقری، حسین کوره‌پزان، جواد علیرضایی، محمدرضا منصوری، محمد اسدی و بهنام خادم در اولین شورای اندیشه‌ورز عدالت و مهدویت حضور داشتند که مقرر شد تا همفکری و تعامل با مسجد مقدس جمکران با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران صورت گیرد و تمامی فرهنگسراها کارشناس و میزی را در حوزه مهدویت و عدالت داشته باشند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: برگزاری کلاسهای آموزشی با هدف تحکیم مبانی مهدویت و آگاه‌سازی شهروندان درباره موضوع «انتظار» و همچنین فراهم کردن بستری برای فعالیت‌های بین المللی با توجه به نگاه مشترکی که همه ادیان الهی نسبت به این موضوع دارند از پیشنهاداتی بود که در این نشست مطرح شد.

وی گفت: طراحی و بررسی این رویکرد در برنامه‌های سال آینده سازمان فرهنگی هنری در دستور کار جلسه بعدی شورای اندیشه‌ورز مهدویت و عدالت قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول