اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بزرگداشت روز بصیرت در دانشکده پزشکی شیراز برگزار می‌شود

رئیس جامعه بسیج پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ستاد بزرگداشت 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امسال 8 دیماه در سالن شهید مطهری دانشکده پزشکی مراسمی همراه با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی برگزار می‌کند.

بزرگداشت روز بصیرت در دانشکده پزشکی شیراز برگزار می‌شود

سید ابوالفضل هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون، دشمنان همواره در پی غبار آلود کردن فضای جامعه ما بوده‌اند.

وی افزود: موضوع بصیرت و آگاهی همواره از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب مورد توجه بوده است تا با داشتن آگاهی و بینش لازم، مردم و مسئوولان در صحنه حاضر شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند، خوب تشخیص دهند و خوب عمل کنند.

رئیس جامعه بسیج پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر وقایع سال 88 عنوان کرد: در آن سال، مقام معظم رهبری با توجه به شرایط جامعه و فضای انتخابات که دشمن اقدام به غبار آلود کردن فضا کرده بود بر آگاهی و حضور مردم در صحنه تاکید کرد و از آن زمان 9 دیماه هر ساله با عنوان روز بصیرت گرامی داشته می‌شود.

هاشمی ادامه داد: حضور موثر و با بصیرت مردم در 9 دی 88 باعث شد تا بار دیگر به پیروزی و افتخاری همچون انقلاب 57 دست یابیم.

رئیس جامعه بسیج پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از سال 88 مقام معظم رهبری، همواره در سخنان خود بر اعمال بصیرت تاکید دارند و اگر این بصیرت نبود از آن شیطنت‌های دشمن سربلند بیرون نمی‌آمدیم.

هاشمی اعلام کرد: هر سال در این سالروز، ستاد بزرگداشت 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بسیج دانشجویی، کارکنان، اساتید و ...  گرامی داشته می‌شود و امسال نیز روز یکشنبه 8 دیماه از ساعت 18 تا 20 با حضور سخنرانی همچون «آیت الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در شیراز، «دکتر لنکرانی»، عضو هیئت علمی دانشگاه، مردم و دانشگاه، مراسمی در سالن شهید مطهری دانشگاه پزشکی شیراز، برگزار می شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در پی تغییر نرخ بنزین به وجود آمد، عنوان کرد: در برنامه‌های امسال که دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای گرامیداشت 9 دی در نظر گرفته است به تفصیل برای آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی در فتنه‌های دشمن پرداخته خواهد شد که اگر این بصیرت نبود با حضور مردم بار دیگر نقشه‌های دشمن نقش بر آب نمی‌شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول