اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وجود نقاط حادثه‌خیز در خرم‌دره

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در این شهرستان بنا بر گزارش واصله نقاط حادثه‌خیز وجود دارد و مشکلاتی از جمله وقوع تصادفات به همراه داشته که به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مأموریت داده می‌شود اقدامات و پیگیری‌های لازم برای رفع نقاط حادثه خیز انجام دهد.

وجود نقاط حادثه‌خیز در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در سومین دور سفر به حوزه‌های قضایی با سفر به شهرستان خرم‌دره در بازدید و بازرسی از همه شعب محاکم ، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان و دیدار با مسؤولین و کارکنان دادگستری خرم‌دره ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران اظهار کرد:در این دور از سفر به شهرستانها که اعضای شورای معاونین و قضایی استان حضور دارند ضمن بازرسی از همه حوزه‌های وابسته قوه قضاییه  پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان در شهرستانها  به عمل خواهد آمد. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: در این شهرستان بنا بر گزارش واصله  نقاط حادثه‌خیز وجود دارد و مشکلاتی از جمله وقوع تصادفات به همراه داشته که  به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مأموریت داده می‌شود اقدامات و پیگیری‌های لازم برای رفع نقاط حادثه خیز  انجام دهد. 

وی افزود: بنابر آمار و بازرسی‌های انجام شده وضعیت شهرستان خرم‌دره در همه بخش‌ها مطلوب و رضایت بخش است لذا این ظرفیت وجود دارد که تا پایان سال گام‌های بلندی در کاهش ورودی پرونده‌ها برداشته شود.

رصادقی نیارکی گفت:در این سفر در راستای کاهش آمار زندانیان جرایم غیر عمد مالی، با پیگیری‌های لازم زمینه آزادی دو محکوم مالی شهرستان خرم‌دره فراهم شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول