اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضریب‌نفوذ گاز در کردستان به 97 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در مجموع کل خانوارهای شهری و روستایی زیرپوشش گاز استان به 97 درصد افزایش یافت و این شاخص‌ها با اتمام پروژه‌های در دست اجرا ارتقاء یافته و باعث افزایش برخورداری درصد بیشتری از خانوارهای کردستانی از نعمت گاز طبیعی خواهد شد.

ضریب‌نفوذ گاز در کردستان به 97 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد فعله‌گری شامگاه شنبه در جلسه مشترک با معاونین صدا، سیما، فضای مجازی و  برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: 100 درصد جمعیت شهری و 90 درصد از جمعیت روستایی این استان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی افزود: در مجموع کل خانوارهای شهری و روستایی زیرپوشش گاز استان کردستان به 97 درصد افزایش یافته، و این شاخص‌ها با اتمام پروژه‌های در دست اجرا ارتقاء یافته و باعث افزایش برخورداری درصد بیشتری از خانوارهای کردستانی از نعمت گاز طبیعی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان با توجه به مسیرهای صعب‌العبور ، شیب‌دار، سنگلاخی و رودخانه‌های پرآب، منحصر به فرد بوده لذا عملیات گازرسانی نسبت به سایر استان‌های کشور از مشقت فراوانی برخوردار است.  

وی یادآور شد: در سال جاری برای گازرسانی به 300 واحد صنعتی و 200 روستای استان برنامه‌ریزی صورت گرفته که تاکنون 184 واحد صنعتی و 58 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

 وی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده با صدا وسیمای مرکز کردستان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز استان در دو بخش بسیار مهم می‌تواند برای آگاهی‌بخشی بینندگان این شبکه الهام‌بخش باشد بخش اول گزارش عملکرد فعالیت‌های گازرسانی در سطح استان کردستان که در حال حاضر با حجم عظیم اجرای پروژه‌های گازرسانی استان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است و بخش دوم همکاری نیز آموزش توصیه‌های ایمنی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از تعامل سازنده صدا وسیمای مرکز کردستان در زمینه انعکاس مطلوب خدمات گازرسانی قدردانی کرد و این ارتباط را زمینه‌ساز آگاهی‌بخشی مطلوب  و فرهنگسازی سازنده دانست و این تعامل دو سویه را در اطلاع رسانی به مردم شریف استان اثر بخش برشمرد.

در ادامه جلسه، مخدومی رئیس برنامه‌ریزی صدا وسیمای مرکز کردستان اظهار داشت: شبکه کردستان حاضر است در قسمت تولید با ساخت برنامه‌های مشارکتی و هم چنین در بخش خبر با تحت پوشش قرار دادن اخبار حوزه گاز طیبعی در مورد گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان اطلاع رسانی کرده و در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و آموزش نحوه استفاده ایمن از گاز طبیعی نیز با شرکت گاز استان کردستان همکاری مستمر و مداوم داشته باشد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول