اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خدمت به محرومین باید گفتمان قالب جامعه باشد

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هرچقدر کارهای جهادی بیشتر انجام گیرد و سهمی در خدمت به محرومین داشته باشیم کارها برکت پیدا کرده و ارزشمند میشوند و باید خدمت به محرومین را گفتمان قالب جامعه کنیم.

خدمت به محرومین باید گفتمان قالب جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در عرصه خدمت رسانی به مردم و محرومین، گفت: جنس کارهای جهادی که در بسیج دانشجویی انجام می شود کارهای زیبایی است.

وی افزود: هرچقدر کارهای جهادی بیشتر انجام گیرد و سهمی در خدمت به محرومین داشته باشیم کارها برکت پیدامی کنند و ارزشمند میشوند و باید خدمت به محرومین را گفتمان قالب جامعه کنیم.

کاظمی در ادامه گفت: ممکن است کاری در ظاهر ساده باشد اما وقتی خوب انجام شود می تواند برکات و ثمرات بزرگی داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی در بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی ابلاغ محور نیست بلکه باید بلوغ محور باشد و هویت بسیج دانشجویی یک هویت تشکیلاتی است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت در دین نیز همواره حرکت دسته جمعی و کاروانی بوده است زیرا خداوند برکت را در کارهای جمعی قرار داده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول