اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

16 هزار رمز کارت سوخت در زنجان حذف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از حذف رمز بیش از ۱۶ هزار کارت سوخت از ابتدای اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تا کنون خبر داد.

16 هزار رمز کارت سوخت در زنجان حذف شد

 حمدالله حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح حذف رمز کارت سوخت افرادی که رمز خود را فراموش کرده بودند از روز نخست سهمیه‌بندی بنزین در این استان آغاز و با افزایش مراکز حذف رمز در ستاد منطقه و نواحی سه‌گانه، تاکنون بیش از ۱۶ هزار کارت ‌سوخت رمزگشایی و رفع نقص شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه فرآیند رفع مشکلات مرتبط با سهمیه و حذف رمز کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد، اضافه کرد: سه ناحیه مرکزی، ابهر و خدابنده پاسخگوی بیش از ۲۰ هزار نفر از مراجعین استانی برای رفع ابهامات و مشکلات درباره کارت هوشمند سوخت و سهمیه‌بندی بوده است

وی همچنین از کاهش مصرف سوخت در زنجان خبر داد و گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین، مصرف بنزین در استان زنجان در آذرماه سال‌جاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافت.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به کاهش 15 درصدی مصرف بنزین در آذر ماه نسبت به ماه گذشته، مصرف گاز طبیعی(CNG) با افزایش ۲۰ درصدی روبه‌رو شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه ۰۹۶۲۷ نیز تلفن گویای شرکت نفت است که طبق آن شهروندان می‌توانند شکایات خود را اعلام کنند، گفت: شکایات مردمی در این حوزه در عرض ۷۲ ساعت وصول و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول