اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حاکمیت تفکر انقلابی، راه‌حل مشکلات کشور

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه تاکنون هرچه ضربه خورده‌ایم از تفکر غیرانقلابی بوده است، تصریح کرد: اگر تفکر انقلابی در کشور حاکم شود مشکلات مردم حل می‌شود و حاکمیت این تفکر با انتخاب صحیح محقق می‌شود.

حاکمیت تفکر انقلابی، راه‌حل مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در آستانه فرارسیدن یوم‌الله حماسه 9 دی، مراسم بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) مزرعه سیف اردکان برگزار شد.

احمدعلی زارع زاده در این مراسم با اشاره به معانی متعدد فتنه در قرآن کریم، گفت: خطر فتنه از خطر جنگ و کشتار بیشتر است و قرآن، مجازات فتنه‌گر را نیز بیان کرده است که باید او را کشت.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای استقرار تاکنون با فتنه‌های مختلفی روبرو بوده و این انقلاب به‌راحتی به دست ما نرسیده است، افزود: برای پی بردن به ماهیت فتنه و روشن شدن ابعاد آن نیاز به گذشت زمان است به خاطر همین در فتنه 88 ابتدا مردم فکر می‌کردند که فتنه گران حق هستند که با آگاه‌سازی، روشنگری و بصیرت افزایی مردم این فتنه خنثی شد و مردم وقتی به ماهیت فتنه پی بردند خط خود را از فتنه گران جدا کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در فتنه 88 سه جریان آمریکا و کشورهای اروپایی به‌عنوان نظام سلطه، ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی و عده‌ای از خواص دنیاطلب باهم متحد شده بودند تا ریشه انقلاب را بزنند.

وی گفت: هشت ماه فتنه 88 به‌مراتب از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر بود چراکه در جنگ نظامی، دشمن و خط مقدم مشخص است اما در فتنه، تشخیص دوست از دشمن بسیار مشکل است و عده‌ای نمی‌خواهند که این جریان فتنه برای مردم تبیین و روشنگری بشود. فتنه 88 تمام شد اما بسیاری از فتنه‌گرانی که در آن حضور داشتند به‌جای اینکه توبه کنند در رأس کار قرار گرفتند.

زارع زاده بابیان اینکه 9 دی، امید دشمن را به یأس تبدیل کرد و مانع پیروزی اشرافیت بر جمهوریت و مانع تکرار حکمیت در صفین شد، افزود: 9 دی، تفاوت مردم ایران را با مردم کوفه نشان داد و ثابت کرد که عوام از خواص سبقت گرفتند چراکه در فتنه 88 بسیاری از خواص مردود شدند.

وی تصریح کرد: در حماسه 9 دی عوام نشان دادند که بصیرت آن‌ها از برخی از خواص بیشتر بود 9 دی ثمره خون شهداست و روز زمان‌شناسی و اقدام به‌موقع مردم بود و این روز، روز نمایش وحدت مردم و پیوند با رهبری و انقلاب بود که نقشه ده‌ساله دشمنان را نقش بر آب کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف دشمن، نفوذ در مراکز حساس تصمیم‌ساز و تصمیم گیر از طریق تغییر محاسبات که از تهاجم نظامی خطرناک‌تر است، گفت: اگر تفکر انقلابی در کشور حاکم شود مشکلات مردم حل می‌شود و حاکمیت این تفکر دست خودمان است که با انتخاب صحیح می‌توانیم جریان انقلابی را در کشور حاکم کنیم مردم هرچه ضربه خورده‌اند به خاطر جریان غیرانقلابی بوده است.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول