اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توجه به روابط عمومی در ادارات باعث افزایش رضایت‌مندی عمومی خواهد شد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توجه به جایگاه روابط عمومی‌ها باعث افزایش رضایت مردمی‌خواهد شد و مدیران دستگاه های اجرایی باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها از طریق تامین امکانات، نیروی مورد نیاز و آموزش اقدام نمایند.

توجه به روابط عمومی در ادارات باعث افزایش رضایت‌مندی عمومی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجات غربی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به اینکه دولت تاکید بسیار زیادی در اطلاع رسانی دقیق از عملکردها برای مردم دارد افزود: در بسیاری از مسائل اگر مردم متوجه اقدامات و تلاشهای دولت می شدند شاهد افزایش رضایت عمومی می بودیم.

 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خلا موجود بین مسئولین و مردم و ایجاد برخی نارضایتی‌ها در بین مردم، نقش روابط عمومی‌ها در جبران شکاف پیش آمده را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها با تبیین درست عملکرد دولت و نظام به مردم می‌توانند رضایت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را سبب شوند.

شهریاری گفت: متاسفتانه بعضی مواقع گروه‌های سیاسی منافع نظام را تشخیص نمی‌دهند و با تفکیک دولت و نظام به بدترین شکل ممکن آن را مورد حمله قرار می دهند.

وی به نقش و اهمیت ارتباط با مردم و سهم روابط عمومی‌ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولین از انتقاد مردم واهمه دارند در حالیکه اگر مردم واقعیت‌ها را بدانند همانطور که در این چهل سال نیز ثابت کردند همراهی می کنند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مهمترین وظیفه روابط عمومی را کمک به مناسبات سازمان با مخاطبان و ذینفعان، انتقال مشکلات و مسائل مردم به مسئولین، همکاری با رسانه های جمعی، پاسخگویی به شبهات،ایجاد حسن رابطه بین کارکنان در داخل سازمان، افکار سنجی عمومی دستگاهی، مقابله با بحران ها از طریق پاسخگویی بموقع و شفافیت با مردم عنوان کرد و افزود: وظیفه روابط عمومی نصب دو بنر و پوستر نیست جایگاه این حوزه خیلی فراتر از اینهاست و مدیران دستگاه های اجرایی باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها از طریق تامین امکانات، نیروی مورد نیاز و آموزش اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول