اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فراهم شدن زمینه آزادی ۱۹ نفر از محکومین به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش ستاد دیه و شوراهای حل اختلاف ۱۹ نفر از محکومین به قصاص طی چند سال اخیر آزاد شدند.

فراهم شدن زمینه آزادی ۱۹ نفر از محکومین به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از حجت‌الاسلام سید محمد ابراهیم ساجدی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از قضات، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف گفت: با تلاش مدیرکل زندان‌ها، ستاد دیه و مددکاران و اعضای شوراهای حل اختلاف در سه شهرستان بزرگ اغلب پرونده‌ها منجر به سازش شده است.

رئیس شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش این بزرگواران طی سه سال اخیر زمینه آزادی و جلب رضایت شکات ۱۹ نفر که حکم قصاص آنها صادر و قطعی و تنفیذ شده بود فراهم شد.

وی بیان کرد: همچنین قریب به ۷۰۰ نفر طی این سال‌ها از زندان آزاد شدند و با تلاش صورت گرفته حکم آزادی ۱۴ نفر از محکومین جرائم غیرمالی و محکومین مالی صادر شده است.

این مسوول قضایی در پایان عنوان کرد: همایش تجلیل از قضات، کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف با هدف تجلیل از اقدامات قضات و کارکنان در بحث سازش و ابلاغ الکترونیک و سایر موارد بوده ضمن اینکه در ۸ ماه سال جاری برخی آرای صادره توسط قضات ۱۰۰ درصد تایید شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول