اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هفته فرهنگی در انتظار زنجانی‌ها

هفتمین، هفته فرهنگی فیلم و عکس زنجان نهم تا یازدهم دی‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

هفته فرهنگی در انتظار زنجانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هفتمین هفته فیلم و عکس زنجان ۹ تا ۱۱ دی‌ماه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده اکران و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ  فیلم‌های هنرجویی انجمن سینمای جوانان زنجان و دیگر مراکز آموزشی سینما از جمله برنامه‌های این هفته فرهنگی است.

اکران فیلم‌های تولید شده حوزه هنری استان زنجان با موضوع آسیب‌های اجتماعی در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 9 تا 11 دی‌ماه، نمایشگاه عکس هنرجویی همزمان با نمایشگاه عکس نجوم و نمایشگاه عکس سلامت روان در گالری هنر و محوطه داخلی همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی زنجان «قاب خاطره‌ها» است که 11 دی‌ماه از ساعت 16 در قالب اکران فیلم‌های منتخب چهار دهه گذشته به همت انجمن سینمای جوانان زنجان اجرایی می‌شود.

برگزاری فتوواک عکس زنجان با محوریت تولید، اشتغال و کارآفرینی ساعت ۹ تا ۱۸ برای دریافت فرم ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به کانال انجمن سینمای جوانان زنجان  @zanjanycs و برگزاری عکاسی مستند اجتماعی با رویکرد تولید و اشتغال و کارآفرینی با حضور ناصر محمدی دوشنبه ۹دی‌ماه ساعت ۱۶ در گالری فرهنگسرای امام خمینی و ارائه گواهی به شرکت‌کنندگان در این برنامه از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی زنجان است.

گفتنی است، طبق پیش‌بینی انجام شده مراسم اختتامیه برنامه‌های فرهنگی زنجان روز 11 دی‌ماه در سینما بهمن زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول