اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جشن میلاد بانوی دمشق در هیأت محبان الرضا(ع)/ تقدیر از معلم قرآنی

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س)، مراسم جشن میلاد و آیین تجلیل از خادمان آستان مقدس آل الله در هیأت محبان الرضا(ع) جامعه مداح شرق تهران برگزار خواهد شد .

جشن میلاد بانوی دمشق در هیأت محبان الرضا(ع)/ تقدیر از معلم قرآنی

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س)، آیین تجلیل از خادمان آستان مقدس آل الله در هیأت محبان الرضا(ع) جامعه مداح شرق تهران برگزار خواهد شد و در این مراسم از اصغر اسکندری مدرس و قاری قرآن کریم تجلیل خواهد شد.

محمود کاظمی رئیس کانون مداحان شمال شرق و مسئول هیأت محبان الرضا(ع) در این باره به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این هیأت از سال ۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت هفتگی روزهای یکشنبه جلسه برگزار می‌کند که ابتدا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ آموزش ادعیه و نکات مداحی برگزار و از ساعت ۲۰ تا ۲۲ نیز با حضور اساتید مداحی جلسه مذهبی به فراخور میلاد یا شهادت اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این هفته روز یکشنبه ٨ دی‌ماه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س) جشن با مولودی‌خوانی مصطفی خورسندی و حمید منتظر و حضور قاری قرآن سیدمحسن موسوی بلده و جمعی از مداحان و قاریان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه تاکنون این هیأت از ۵ نفر از تلاشگران آموزش مداحی تقدیر کرده است، ادامه داد: در این مراسم نیز از اصغر اسکندری مدرس و قاری قرآن کریم و از معلمان جلسه آموزش مداحی تقدیر خواهد شد.

براساس این گزارش، این مراسم در حسینیه پیروان مکتب حسین ابن علی علیه السلام (هلال) واقع در خیابان تهران نو، وحیدیه، میدان تسلیحات، فاطمیه شرقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول