اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیانیه شورای بسیج دانشجویی کرمانشاه به مناسبت حماسه 9 دی/ مردم تمام قد پای انقلاب ایستاده‌اند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای بسیج دانشجویی کرمانشاه به مناسبت حماسه 9 دی/ مردم  تمام قد پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَاللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند و حال آن که خدا نور خود را تمام می‌کند هرچند کافران را خوش نیاید.

به یاری پروردگار دهمین سالگرد حماسه ماندگار مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی فرا رسیده است، روزی که به حق روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام نهاده شده است روزی که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالح خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.

فتنه سال 88 ماحصل سال‌ها برنامه‌ریزی استکبار جهانی و بازیچه‌های داخلی آن برای سلطه بر کشور و نیز متوقف کردن قطار پرشتاب انقلاب اسلامی بود لیکن نظامی که برخواسته از اراده و عقیده ملت است با حضور همین مردم فتنه را خنثی و نقشه‌ها را نقش برآب کرد و خیالات واهی و تحلیل‌های غلط آن‌ها برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی را برای همگان به اثبات رسانید، لذا این حرکت عظیم مردمی را نباید فراموش نمود.

همگان باید بدانند فتنه های آینده پیچیده‌تر و گسترده‌تر خواهد بود لیکن تا سیره و رهنمودهای امامین انقلاب سرلوحه، الگو و نقشه راه باشد فتنه و فتنه‌گر به هر شکل و شمایلی هم که باشد راه به جایی نخواهند برد.

مردم نشان داده‌اند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی هر جا که لازم باشد تمام قد به پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند لیکن بر مسؤولان هم واجب و ضروری است که در صحبت‌ها و اقدامات خود تبعیت از ولایت را نشان دهند، مواضع شفاف و صریح آن‌ها در کنار روحیه جهادی و استکبارستیزی و ارتباط با نخبگان و صاحب نظران راه برون رفت از تمام مسائل و مشکلات خواهد بود و باید به آینده امیدوار بود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب «دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و قطعا چهل سال دوم انقلاب برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود».

دشمنان و در رأس آن‌ها رژیم آمریکا نشان داده‌اند امید به آن‌ها تنها چیزی را که به ارمغان خواهد آورد کند شدن روند رشد و ایراد ضررهای عدیده به کشور خواهد بود که یقینا برای بانیان آن در پیشگاه ملت جز بی‌اعتباری و اثبات بی‌تدبیری ثمره‌ای نخواهد داشت و خیال مذاکره مجدد با رژیمی که نمونه بارز نقض عهد است می تواند مهر مجددی بر این بی اعتباری و بی‌تدبیری باشد.

در آبان ماه سال جاری در پی سوءتدبیر و بدسلیقگی مسؤولان نارضایتی مردم با نقش‌آفرینی اشرار موجب شد چند روزی در برخی از استان‌ها شاهد ناآرامی‌ها و ایراد خسارت به اموال عمومی و خصوصی باشیم لیکن عمل به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر فاصله گرفتن مردم از اشرار و نیز حمایت غرب از آشوبگران ماهیت آن‌ها را آشکارتر کرده و این فتنه نیز با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های سراسر کشور خنثی شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و اعلام تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در کنار مردم و اقشار مختلف از جمله دانشجویان و اساتید در راهپیمایی روز میثاق با ولایت شرکت کرده و به حمدالهی مراسمات 9 دی امسال نیز پرشورتر از سنوات قبل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول