اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اعمال بالاترین سطح امنیتی در مصر

وزیر کشور مصر، برای برقراری امنیت در جشن‌های آغاز سال میلادی،‌ امروز نشستی با تعدادی از دستیارانش و فرماندهان امنیتی این کشور برگزار کرد و از آنها خواست سطح امنیتی را به حداکثر برسانند.

اعمال بالاترین سطح امنیتی در مصر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود توفیق» وزیر کشور مصر، امروز یکشنبه با برگزاری نشستی با تعدادی از دستیاران و فرماندهان امنیتی این کشور موضوع برقراری امنیت در جشن‌های آغاز سال جدید میلادی را بررسی کرد و از این نیروها خواست سطح امنیتی مصر را به حداکثر برسانند.

به گزارش وبگاه خبری «صدى البلد» مصر، وزیر کشور مصر در این نشست خواستار استقرار نیروها در محل برگزاری جشن‌ها و تاسیسات حیاتی این کشور شد.

محمود توفیق در این نشست دستور داد،‌ نیروهای واکنش سریع، گشتی‌های امنیتی و نیروهای پلیس جنایی در تمامی جاده‌ها و محورهای این کشور مستقر شوند.

وزیر کشور مصر همچنین دستور داد، نیروهای حفاظت شهری، خدمات نقل و انتقال در سطح شهر و سرعت برخورد با حالت‌های  فوق‌العاده تقویت شود و توان نیروها به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

حدود دو ماه گذشته،‌ محمود توفیق در راستای مقابله با حملات تروریستی در مراکز حیاتی و مهم  مصر خوستار افزایش سطح امنیتی شده بود (جزئیات بیشتر).

هفته گذشته نیز،‌ نیروهای امنیتی مصر جهت جلوگیری از هرگونه اقدام تررویستی در اطراف کلیساها مستقر شدند (جزئیات بیشتر).

وضعیت فوق العاده در مصر در دوره ریاست جمهوری عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر،‌ نخستین بار در آوریل ۲۰۱۷ و پس از وقوع دو انفجار تروریستی در دو کلیسا که ۴۵ کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشته بود، به اجرا درآمد و چند باری هم تمدید شد.

تیر ماه امسال نیز،‌ السیسی از نیروهای مسلح و پلیس این کشور خواسته بود برای مقابله با خطر تروریسم، امنیت را در تمامی مناطق کشور حفظ کنند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول