اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وضعیت خوب ذخایر خونی در مازندران/ ضرورت حضور مستمر اهداکنندگان

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: با توجه به تعداد بالای بیماران خاص در استان و اینکه عمر پلاکت بین سه تا پنج روز است درخواست ما این بوده حضور اهداکنندگان در پایگاه همانند گذشته مستمر و دائمی باشد.

وضعیت خوب ذخایر خونی در مازندران/ ضرورت حضور مستمر اهداکنندگان

اسماعیل پوریانی امروز درباره وضعیت ذخایر خونی مازندران باتوجه به فصل سرد سال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حضور مردم در پایگاه‌های انتقال خون مازندران همواره پررنگ بوده و برای ما راضی کننده است.

وی افزود: درحال حاضر هیچ کمبودی در هیچ یک از گروه‌های خونی در مازندران نداریم و ذخایر خونی در استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: موضوع مهم این است معمولا در فصل زمستان شاهد کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌های انتقال خون هستیم که در این زمینه درخواست ما این است حضورشان به‌صورت دائم باشد.

پوریانی خاطرنشان کرد: باتوجه به تعداد بالای بیماران خاص در استان مازندران و اینکه عمر پلاکت بین سه تا پنج روز است درخواست ما این بوده حضور اهداکنندگان در پایگاه همانند گذشته مستمر و دائمی باشد.

انتهای پیام/86034/ع

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول