اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

4300 جراحی رایگان توسط پزشکان داوطلب در مناطق محروم

عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم گفت: پزشکان داوطلب بیش از 22 هزار ویزیت و 4300 جراحی رایگان برای بیماران نیازمند در مناطق محروم انجام دادند.

4300 جراحی رایگان توسط پزشکان داوطلب در مناطق محروم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، رحمت‌الله حافظی عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم در نهمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: مرهم یعنی محبت بدون توقع و این مؤسسه توانسته خدمات بسیاری را در 26 سفر استانی به مناطق محروم داشته باشد.

وی افزود: بیش از 22 هزار ویزیت رایگان و 4300 جراحی رایگان توسط پزشکان داوطلب مؤسسه مرهم انجام گرفته است و 374 نفر تابستان از مناطق محروم به تهران دعوت شدند تا برای‌شان جراحی انجام شود.

عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم گفت:‌در سه ماهه تابستان 11 هزار و 600 شب اقامت در هتل های تهران بدون پرداخت هزینه‌های برای بیماران نیازمند کمک هزینه شد و مؤسسه ملی مرهم همت راسخی جهت کمک به بیماران محروم دارد.

وی افزود: سه ماه به پایان سال مانده و داوطلبان این مؤسسه تلاش دارند که در یک استان دیگر خدمات را به نیازمندان ارائه دهند

حافظی خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه‌های نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در آخر هر ماه انجام شده و در مناطق جنوبی تهران برای بیماران نیازمند کمک‌هایی صورت گرفته و پزشکان داوطلب آمادگی دارند که این خدمات را همچنان توسعه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول