اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو 43 میلیون دلار، پول فلسطین را تصاحب می‌کند

رژیم صهیونیستی با کسر 43 میلیون دلار از کل مبلغ پرداختی به تشکیلات خودگردان فلسطین که اختصاص به خانواده شهدا و اسرای فلسطینی دارد، موافقت کرد.

تل‌آویو 43 میلیون دلار، پول فلسطین را تصاحب می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با پیشنهاد «نفتالی بنت» وزیر جنگ این رژیم برای کاهش ۴۳ میلیون دلاری مبلغی که این رژیم باید به تشکیلات خودگردان فلسطین انتقال دهد، موافقت کرد.

به گزارش تایمز اسرائیل، این مقدار، معادل مبلغی است که انتظار می‌رود تشکیلات خودگردان به خانواده فلسطینیانی پرداخت کند که در زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده یا خانواده شهدای فلسطینی هستند.

رژیم صهیونیستی پیشتر نیز تصمیم مشابهی اتخاذ کرده و از مبالغی که می‌بایست به تشیکلات خودگردان فلسطین تحویل دهد، کم کرده بود.

بر اساس توافقنامه پاریس امضا شده در ۲۹ آوریل ۱۹۹۴، رژیم صهیونیستی باید ماهانه مبلغی را که خود فلسطینی‌ها آن را مقاصه می‌نامند به تشکیلات خودگردان تحویل دهد.

میزان مقاصه به مجموع مالیات‌های حاصل از مالیات بر درآمد فلسطینی‌های مشغول به کار در فلسطین اشغالی، مالیات‌های حاصل از واردات کالا به مناطق تحت سلطه تشکیلات خودگردان، کسر بیمه بازنشستگی کارگران فلسطینی مشغول به کار در فلسطین اشغالی و مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان‌های غیر انتفاعی ثبت شده نزد تشکیلات خودگردان بستگی دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول