اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین همایش 15 هزار نفری رزمندگان خمینی‌شهر برگزار می‌شود

دبیر مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر گفت: نخستین همایش 15 هزار نفری رزمندگان در خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

نخستین همایش 15 هزار نفری رزمندگان خمینی‌شهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، اسماعیل محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشست خبری که پیرامون نخستین مجمع رزمندگان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کاری که اکنون خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان خمینی‌شهر انجام می‌دهند و این وظیفه را به دوش می‌کشند کار شهداست، یک روز نیاز بود رزمندگان جان خود را در جبهه با نثار خون خود هدیه کنند که برای ما عزت و افتخار و امنیت را برجای گذاشتند و امروز دشمن وارد صحنه شده و خبرنگاران با سلاحی که در دست دارند به مبارزه با دشمن پرداخته و رزمنده خط مقدم شبیخون فرهنگی هستند، دشمنان برعلیه نظام و راه شهدا حرکت می‌کنند و فعالان رسانه شهدای زنده‌ای هستند که راه شهدا را با سختی و فشاری که در این دوران وجود دارد تحمل می‌کنند و جای تقدیر دارد.

دبیر مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر افزود: اضافه کرد: تبلیغ راه شهدا و مبارزه با دشمنان اصلی نظام کمتر از شهادت نیست و باید بر دستان خبرنگارانی که در دفاع از خون شهدا و حفظ ارزش‌ها ایستادگی می‌کنند، بوسه زد.

وی با بیان اینکه 31 سال از دفاع مقدس می‌گذرد و مدت بلندی است، اظهار کرد: رزمندگانی که در آن دوران داوطلبانه از نظام و اسلام دفاع کردند و در برابر جنایات دشمن در شهرهای مرزی مقاومت کردند و اجازه ندادند سانتی از این خاک به دست دشمن بیفتد، زمان بسیار گذشته است اما کار بسیار ارزشمندی است و رزمندگان دلسوز به صورت خودجوش برای این برنامه قدم برداشته‌اند تا تجدید عهد با شهدا و ولایت باشد.

محمدی به دیدار دست‌اندرکاران مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر با رهبر انقلاب که در 25 آذر بود اشاره کرد و ادامه داد: مسوولان شهرستان و تعدادی نیز به نمایندگانی از رزمنده‌ها، جلسه و دیداری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داشتند که مطالب و گزارش‌هایی به رهبر معظم انقلاب ارائه شد و ایشان نیز مطالبی را پیرامون این مجمع و پیامی خطاب به مردم شهرستان خمینی‌شهر داشتند و به صورت تصویری ضبط شده که در همایش 15 هزار نفری مجمع رزمندگان رونمایی می‌شود.

دبیر مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند که رزمندگان یادگاران شهدا هستند و باید از آنان تجلیل شود، خاطرنشان کرد: سرودی که ویژه شهرستان خمینی‌شهر تولید و در حاشیه آن نیز تصاویری از اماکن شهر متناسب با محتوای سرود تصویربرداری شده، و همچنین کتاب شهدای ورزشکار شهرستان رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این مجمع تصریح کرد: تجلیل از رزمندگان، شهدا و مجاهدینی که در راه خدا قدم برداشته‌اند، تجدید بیعت با امام و شهدا و عهد بستن با رهبر معظم انقلاب که سعی داریم این مجمع به دور از مسائل سیاسی و جناحی باشد و دلجویی از رزمندگان با هر خط فکری انجام شود و دنبال هستیم این مجمع به صورت سالیانه برگزار شود.

محمدی عنوان کرد: 15 هزار رزمنده شهرستان خمینی‌شهر اگر موقعیت‌هایی پیش بیاید باز هم از کشور و اسلام دفاع خواهند کرد و نمی‌خواهیم در مسائل سیاسی و جناحی ورود کنیم تا بتوانیم همه رزمندگان با همه تفکرات و سلایق را در کنار یکدیگر جمع کنیم و همدلی و وحدت را شاهد باشیم.

دبیر مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر افزود: تصریح کرد: در این مجمع 9 کمیته تشکیل و وظایف تقسیم شده که یکی از این کمیته‌ها میزخدمت است که دنبال هستیم پس از اتمام مجمع به مشکلات رزمندگان در زمینه‌های حقوقی، قضایی، بهداشتی، اقتصادی رسیدگی و خدماتی در این زمینه‌ها به رزمندگان ارائه شود.

وی افزود: در خصوص تبلیغات و اطلاع‌رسانی با صداوسیمای مرکز اصفهان، خبرگزاری‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته و در سطح شهرهای شهرستان نیز تبلیغات بنری محیطی و پوسترهایی نصب شده، از ارسال پیامک و ظرفیت شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده شده است.

محمدی در پایان بیان داشت: از رهبر معظم انقلاب درخواست شده تا به نیابت 2300 شهید که شهرستان خمینی‌شهر هدیه کرده است به همین تعداد از مردم با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشند که پس از همایش مجمع پیگیری‌های آن صورت می‌پذیرد.

به گزارش فارس، نخستین همایش بزرگ مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر روز چهارشنبه 11 دی ماه مصادف با روز ولادت حضرت زینب کبری (س) بعد از نماز مغرب و عشا در خمینی‌شهر، منظریه، بلوار دانشجو، جنب سپاه ناحیه مقاومت، حسینیه ثارالله، خیمه شهدای بسیج با حضور 15 هزار رزمنده و سخنرانی سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 63093/ج 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول