اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فتنه ۹۸ به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با تأکید بر اینکه فتنه ۹۸ به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ بود، گفت: هنگام مواجه با اغتشاش‌گران آبان ماه امسال این مسئله به‌وضوح نمایان بود که با برنامه هستند

فتنه ۹۸ به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سردار رحیم نوعی اقدم امشب در مراسم گرامیداشت حماسه هشت و ۹ دی و بزرگداشت مجاهدت‌های روشنگرانه شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در مسجد بقیه‌الله الاعظم رشت با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت سوم جهانی شکل گرفت، اظهار کرد: ما هیچ موقع مشکلمان با آمریکا حل نمی‌شود و بدانید که توافق‌نامه‌ها، برجام‌ها و معاهده‌های این‌چنینی بی‌ثمر است.

وی با بیان اینکه آمریکا دوست نداشت که انقلاب ما پیروز شود، گفت: خداوند اراده کرد و انقلاب ما پیروز شد، سپس آمریکا جنگ را بر ما تحمیل کرد تا جلوی انقلاب را بگیرد اما جوانان این مرزوبوم جانانه مقابل تمام مستکبران عالم ایستادند و یک وجب خاک را به دشمن ندادند.

فرمانده دوران دفاع مقدس نوعی اقدم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حزب‌الله را ساخت و حزب‌الله با پنج نفر کم‌کم بزرگ شد، بیان کرد: به فضل‌ الهی امروز حزب‌الله به ادبیات مقاومت تبدیل‌شده است و قدرت بالایی در منطقه پیداکرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در ادامه القاعده و طالبان را برای ضربه زدن به انقلاب درست کرد، گفت: القاعده و طالبان از مرز زاهدان و خراسان ظاهر شدند اما چنان جوانان این مرزوبوم ورود کردند که طالبان و  القاعده را متلاشی کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه آمریکا داعش را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درست کرد، بیان کرد: دشمن با تشکیل داعش درصدد ضربه زدن به ایران از طریق عراق و سوریه بود زیرا عراق و سوریه ستون فقرات مقاومت هستند و دشمن به همین دلیل می‌خواست مقاومت را نابود کند.

وی با اشاره به اینکه هر زمان ناو آمریکا سمت کشوری حرکت کند آن کشور سقوط می‌کند، افزود: ایران اسلامی نشان داد که با تمام کشورهای دنیا فرق می‌کند و از هیچ مستکبری در دنیا ترس ندارد و این قدرت را با سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا نشان داد.

نوعی اقدم با بیان اینکه دشمن خیال نکند تحرک نظامی‌اش بی‌پاسخ می‌ماند خاطرنشان کرد: استراتژی ترین سلاح نبردی آمریکا را جوانان این مرزوبوم را سرنگون کردند و آمریکا بعدازاین سرنگونی دستور حمله به ایران را داد که بعد از چند ساعت پشیمان شدند و کوچک‌ترین تحرک نظامی دشمنان انقلاب با پاسخ کوبنده نیروی‌های نظامی ایران اسلامی همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بیان کرد: آمریکا و حامیانش در منطقه بدانند اگر از هرجایی کوچک‌ترین تحرک نظامی علیه ایران اسلامی داشته باشند نیروهای نظامی ایران در سریع‌ترین فرصت تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ خاطرنشان کرد: دشمن با سران فتنه قبل از انتخابات جلسات متنوعی برگزار کرده و برنامه‌ریزی جریان تقلب و اغتشاش را از قبل از انتخابات کرده بودند و این برنامه‌ریزی‌ها مصوب شده بود.

نوعی اقدم با بیان اینکه انتخاب رنگ سبز و طرح تقلب در انتخابات از سه ماه پیش از انتخابات مصوب شده بود بیان کرد: ستادها تشکیل‌شده بودن و جلسات توجیهی گذاشته‌شده بود که در استان‌ها قبل از ظهر اعلام شود که میرحسین موسوی پیروز شده و خود موسوی نیز غروب جمعه پیروزی خود را اعلام کند و به خودش تبریک بگوید.

وی با اشاره به اینکه سناریو آشوب و اغتشاش در کشور نیز سه ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ در آمریکا برنامه‌ریزی‌شده بود، افزود: رهبری این اغتشاشات را سران فتنه در کشور بر عهده گرفتند و خسارات جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه تعدادی انسان نفوذی و ناکارآمد روی قایقی نشستند که روی خون شهدا شناور است، گفت: فتنه ۹۸ به‌مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ بود و ابعاد و جزئیات گسترده‌تری داشت و دشمن با برنامه‌تر بود.

نوعی اقدم با اشاره به دلایل بی‌اعتمادی امروز جامعه به دولت تصریح کرد: مردم به مسئولین امنیتی کشور اعتماد دارند اما به مسئولین اقتصادی کشور اعتماد ندارند زیرا امروز اقتصاد کشور ما هیچ ثباتی ندارد و این باعث بی‌اعتمادی به دولت شده است.

وی با انتقاد از حضور فرزندان تعدادی از مسؤولان در کشور آمریکا افزود: اگر آمریکا دشمن خونی ما است پس فرزندان برخی از مسؤولان ایران اسلامی در آمریکا که فرزندان این مرزوبوم را به شهادت رسانده چه می‌کنند؟ چه راز و رمزی بین فرزندان برخی از مسئولان ما و آمریکا وجود دارد که آمریکا این‌ها را تحریم نمی‌کند.

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه کسی که فرزندانش را به دامان دشمنان ایران اسلامی می‌فرستد هیچ اعتقادی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد، گفت: برخی مسؤولان معتقدند که مبارزه با فساد با بگیروببند نمی‌شود من سؤالم از مسؤولان مربوطه این است که شیوه مبارزه با فساد را برای مردم بازگو کنند.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه برخی از دستگیری روح‌الله زم، سر شبکه کانال معاند آمدنیوز ناراحت شدند، بیان کرد: ناراحتی برخی از دستگیری روح‌الله زم نشان می‌دهد که روح‌الله زم با برخی از آنان ارتباط داشت و نکته بارز این مسئله در  پرونده دستگیری فاسد بزرگی به نام دانیال زاده مشخص شد.

وی با بیان اینکه موشک‌های سپاه کمر دشمن را شکست، افزود: اشراف اطلاعاتی سپاه در دستگیری روح‌الله زم، دشمنان و خائنان به انقلاب را ناکام گذاشت و قدرت اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ما را به دنیا نشان داد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه مردم با گرانی بنزین مشکلی نداشتند، گفت: ناراحتی مردم به خاطر این بود که چرا مسؤولان با آن‌ها صادق نیستند و از این بی‌صداقتی مردم را نگران و ناراحت کرد. 

نوعی اقدم با انتقاد از برخی از اظهارنظرهای مسؤولان افزود: برخی از مسؤولان اعلام می‌کنند که از موضوع گرانی بنزین خبر نداشتند که این سخنان توهین بزرگی به مردم و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات آبان امسال برنامه‌ریزی‌شده بود، گفت: هنگام مواجه با اغتشاش‌گران آبان ماه امسال این مسئله به‌وضوح نمایان بود که با برنامه هستند و سخنان ترامپ بعد از چند ساعت از اغتشاشات این مسئله را نیز تأیید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با تأکید بر اینکه فتنه امسال پیچیدگی بسیاری داشت، افزود: در فتنه ۹۸ اغتشاشگران بعد از تخریب در منطقه می‌ماندند و صحنه را ترک نمی‌کردند درحالی‌که در فتنه ۸۸ اغتشاشگران بعد از تخریب صحنه را ترک می‌کردند.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه مردم در انتخاب نماینده‌های مجلس دقت کنند، تصریح کرد: آیا جوانان این مرزوبوم که موشک‌های پیشرفته دنیا را می‌سازند توانایی ساخت یک پراید را ندارند بنابراین مشکل ما در انتخاب در انتخابات است  و بدانیم که مجلس انقلابی دولت انقلابی درست می‌کند.

وی با بیان اینکه ما  اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای پا روی خون شهدا بگذارند و به خون شهدا خیانت کنند، گفت: مساجدی باید فرد اصلح را در انتخابات به مرم معرفی کنند زیرا شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و از افراد حاضر در مساجد انتظار دارند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول