اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هدف آمریکا در فتنه۸۸ حذف ولایت فقیه بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: در فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها درصدد بودند برای حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، مقدمه شورش در انتخابات را ایجاد کنند.

هدف آمریکا در فتنه۸۸  حذف ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار رحیم نوعی اقدم،صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در اهواز اظهار کرد: امام و رهبر ،ما را خادم تربیت کردند برای اینکه روی یک تار موی کودک کودکستانی ایرانی غبار جنگ و ناامنی ننشیند و ما پاسداران حاضریم در این مسیر هزاران بار جان خود را فدا کنیم.

وی افزود: به خدا قسم خوزستان کربلای ایران است چرا که برای استحکام و دفاع از نظام از اول پیروزی انقلاب تا همین امروز به صورت جنگ سخت و نرم در خط مقدم دفاع بوده است.

سردار نوعی اقدم گفت: خوزستان دین خود را به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت ادا کرده است و خاک پای پدران شهدا را سرمه چشمانم قرار می‌دهم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ضمن روز بصیرت دانستن ۹ دی عنوان کرد: ما باید با مردم صادق باشیم، در فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها درصدد بودند برای حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، مقدمه شورش در انتخابات را ایجاد کنند.

وی افزود: اکثر شورشی‌ها با تطمیع پول و موادمخدر به خیابان‌ها آمده بودند؛ این‌ها با ادبیات اسلامی غریبه بودند و حتی تفکر اعتقادی و ایرانی نداشتند و این داستان فتنه‌ای بود که اهدافی را در پی داشت که به گفته تئوریسین‌های غربی فساد مالی و اخلاقی یکی از دلایل به سرانجام نرسیدن این فتنه بود.

سردار نوعی اقدم در اشاره به گران شدن بنزین بیان کرد:  ما از دولت می‌خواهیم این بی‌اعتمادی اقتصادی را برای مردم حل کند.

وی افزود: مسؤولان بر جایگاهی نشسته‌اند که بر خون شهدا شناور است اما فرزندانشان در کشورهای غربی زندگی می‌کنند، چرا فرزندانشان را تحریم نمی‌کنند؟ چرا به موقعیتی رسیده‌ایم که افرادی برای سرمایه‌ها و اعتقادات ما تعیین تکلیف کنند که با غرب در ارتباط‌هستند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول