اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اجلاسیه زنان مقاوم بوشهر برگزار می‌شود+ جزئیات

اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر روز یازدهم دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارمی‌شود.

اجلاسیه زنان مقاوم بوشهر برگزار می‌شود+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آرزو شبل الحکماء بوشهری ظهر امروز به مناسبت اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه زنان بوشهری حماسه‌هایی زیادی ازجمله نبرد دلوار و نبرد لرده را آفریده‌اند اما تا به امروز کمتر به حماسه زنان در مبارزه با استعمار پرداخت‌شده است.

دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر بابیان اینکه رسانه‌ها باید به حماسه‌های زنان استان بوشهر بپردازند: در همین راستا و در حاشیه اجلاسیه زنان بوشهری از دو نسخه کتاب با موضوعات زنان لرده و نبرد دلوار و همچنین از کتاب بانک اطلاعاتی یک هزار زن ایثارگر بوشهری رونمایی خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از مستند زنان حماسه‌ساز از دوران مبارزه با استعمار، دفاع مقدس و حال حاضر، نمایشگاه صبر و ایثار در حین اجلاسیه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج زنان استان بوشهر است. همچنین المان ایثار مقاومت زنان استان بوشهر قبل از کنگره 25 دی‌ماه در میدان انتظام بندر بوشهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج زنان استان بوشهر با اشاره به حضور رئیس بسیج زنان کشور در اجلاسیه زنان مقاوم بوشهر، گفت: اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر روز یازدهم دی‌ماه ساعت هشت صبح در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول