اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کنگره بین‌المللی «سلامت برای صلح» در شیراز برگزار می‌شود

دومین کنگره بین‌المللی «سلامت برای صلح» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی «سلامت برای صلح» در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دومین کنگره بین‌المللی «سلامت برای صلح» 21 و 22 آبان ماه 99 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

علوم سلامت(پزشکی)، آموزش پزشکی و اخلاق پزشکی حوزه‌های تحت پوشش این کنگره است که با محورهایی همچون شبکه‌سازی سازمان‌های غیر دولتی برای صلح از طریق سلامت،  همکاری بین‌المللی سازمان‌های سلامت محور برای صلح و  نقش دولت‌ها و نظام‌های ملی سلامت در ایجاد صلح برگزار می‌شود.

همچنین ارزش‌های انسانی، اخلاق پزشکی و صلح گستری، نقش متخصصان سلامت در صلح  گستری، آموزش پزشکی و صلح گستری و سلامت برای صلح در خاورمیانه دیگر محورهای دومین کنگره بین‌المللی سلامت برای صلح را به خود اختصاص داده است.

مهلت ارسال چکیده آثار تا شهریور ماه 99 اعلام شده است.

علاقمندان برای شرکت در این کنگره تا شهریورماه 99 فرصت دارند چکیده آثار خود را به دبیرخانه تلفن کنگره به پست الکترونیک ICHP2020@gmail.com و یابه نشانی شیراز، میدان امام حسین(ع)، دانشکده پزشکی، ساختمان شماره دو، طبقه هشت ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۰۷۱۳۲۳۴۷۹۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول