اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حماسۀ ۹ دی، ریشۀ فتنه‌گری و فتنه‌گران را خشکاند

مدیرحوزه علمیۀ استان قزوین گفت: حماسۀ ۹ دی، ریشۀ فتنه‌گری و فتنه‌گران را خشکاند و فتنۀ سال ۸۸ که چندین ماه طول کشید با حضور میلیونی مردم انقلابی و مؤمن در تمام کشور خنثی شد.

حماسۀ ۹ دی، ریشۀ فتنه‌گری و فتنه‌گران را خشکاند

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نژاد، مدیر حوزه علمیۀ استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: باید یاد و نام ایام‌الله را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی بداریم چراکه فتنه‌گران هر از گاهی در درون نظام و از طریق حمایت‌های بیرونی و اجانب فتنه می‌کنند و در صدد ضربه زدن به این نظام هستند، لذا روز ۹ دی، روز بسیار مبارکی است.

وی افزود: حماسۀ ۹ دی، ریشۀ فتنه‌گری و فتنه‌گران را خشکاند و فتنۀ سال ۸۸ که چند ماه طول کشید با حضور میلیونی مردم انقلابی و مؤمن در تمام کشور خنثی شد و به همین دلیل روز ۹ دی روز مقدسی است و این روز برای ما از جملۀ ایام الله محسوب می‌شود.

سبحانی‌نژاد گفت: ما باید یاد ۹ دی که تجلی فداکاری و بصیرت مردم انقلابی است را همیشه گرامی بداریم تا بصیرت افزایی مردم در این زمینه بیشتر فراهم شود و مردم به ویژه جوانان با انواع فتنه‌گری فتنه‌گران آشنا شوند و بدانند که فتنه‌گران لحظه‌ای آرام نمی‌شینند و هر روز در صدد نقشۀ جدید برای ضربه وارد کردن به نظام هستند؛ در چنین مراسم‌هایی زمینۀ مقابله با فتنه‌های آینده مهیا می‌شود.

مدیر حوزه علمیۀ استان قزوین با اشاره به پیام حماسۀ ۹ دی ادامه داد: حماسۀ ۹ دی این پیام را دارد که تا زمانی که مردم و امت اسلامی در صحنه حضور داشته باشند و صحنه را ترک نکنند، اگرچه دشمنان اسلام دست به دست هم دهند اما انقلاب اسلامی آسیبی نمی‌بیند؛ با استناد به این آیۀ قرآن «"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم» بدانیم تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه، دنباله‌روی ارزش‌ها و درصدد پاسداشت و احیای خون شهدا هستند و از آن پیروی می‌کنند، انقلاب اسلامی هیچ گاه آسیبی نخواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: پیام ۹ دی، دعوت از مردم مؤمن و انقلابی برای حضور همیشه در صحنه است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول