اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حامیان فتنه موریانه وار نفوذ کرده و آسیب‌رسانی می‌کنند

امام‌جمعه ابرکوه گفت: عناصر حامی فتنه که برای ملت حزب‌الله شناخته شده‌اند، نه فقط منزوی نشدند بلکه در سال‌های اخیر بازهم دلگرمی پیدا کرده و در سمت‌های مختلف، موریانه وار آسیب‌رسانی کردند.

حامیان فتنه موریانه وار نفوذ کرده و آسیب‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امشب در جمع نمازگزاران مسجد جامع ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: 9 دی یکی از ایام الهی است که تاریخ انقلاب اسلامی به خود دیده و در سینه‌اش ثبت کرده است.

امام‌جمعه ابرکوه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما دریایی مواج است که امواجش برخاسته از طوفان‌های خشم ملت علیه بیدادگران مستکبر است و در این خصوص ملت ایران از امامین انقلاب آموخته‌اند که طوفان با دریا زندگی می‌کند و اهالی دریا نیز باید هم با دریا زندگی کنند و هم با طوفان خُو بگیرند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که آغاز دهه اول انقلاب در سال ۵۸ اوج فتنه‌های چند رنگ داخلی با پشتوانه جنگ تحمیلی و حمایت بیش از ۴۲ کشور، از متجاوزین بود که امواج فتنه با برخورد به صخره مقاومت ملت و رهبری الهی انقلاب متلاشی شد.

حسینی افزود: آغاز دهه دوم انقلاب در سال ۶۸، سالی دیگر در ناکامی دشمن بود که می‌خواست از خلأ وجودی و فقدان حضرت امام (ره) بهره‌جویی کند؛ اما اقدام انقلابی مجلس خبرگان در جانشینی خلف صالح آن فقید و حضور معجز گونه مردم در تشییع و تدفین امام و مقتدای خود، رؤیاهایشان را بر باد داد.

وی ادامه داد: در دهه سوم و سال 78 نیز شاهد استقامت ملت ایران در برابر فتنه بودیم و در دهه چهارم نیز در خردادماه سال ۸۸ نیز عده‌ای با بهره‌گیری از تجارب گذشته کشور را به لبه پرتگاه حادثه کشاندند؛ اما حضور حماسی 9 دی فتنه‌گران را ناکام کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه عنوان کرد: در سال ۹۶ نیز آتشی افروختند که در آبان ۹۸ شعله‌ور شد که باز هم با بصیرت ملت بازشناسی شد که نگاه به عقبه فکری و معرفتی آن از نیازهای اصلی این روزها است.

حسینی ادامه داد: اساساً جریان فتنه با ظاهری اغوا کننده همچون اعتراض به محدودیت آزادی بیان (در فتنه اول) و یا اعتراض به تخلف و تقلب (در فتنه دوم) و یا اعتراض به گرانی نا به هنگام بنزین (در فتنه امسال)، تاکنون خودنمایی کرده است.

وی با بیان اینکه در هر سه جریان فوق موج‌سواری دشمن و سناریوهای از قبل آماده شده با شدت و ضعف به چشم می‌خورد، تأکید کرد: استکبار جهانی، امپراتوری رسانه‌ای و دیپلماسی عمومی دشمن با شدت و قدرت از آشوبگران حمایت کردند.

رئیس مجموع بسیج ابرکوه اضافه کرد: یکی از علل اصلی جدا شدن صف معترضین آرام از هنجارشکنان فتنه‌گر و محکوم شدن فتنه‌گران توسط ملت این بود که آن‌ها قداست ستیزی، آرمان ستیزی و هنجارشکنی بهت‌آور را در دستور کار داشتند.

حسینی افزود: ملت با بصیرت در جریان فتنه ردپای عناصر نفوذی در ساختار قوای مختلف کشوری و رسانه‌ای را دیدند که چگونه آن‌ها با کشته سازی و بزرگنمایی، قدرت‌طلبی، سطحی‌نگری و هواپرستی به صحنه آمدند تا آب به آسیای دشمن بریزند و ایران را ایرانستان کنند.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: آن‌ها کاری کردند که در جبهه نیروهای انقلاب هم تردید افکنی کنند و با تشخیص‌های غلط، ترجیح‌های نادرست، تردید و تحیرهای نادرست، دچار برگشت یا توقف و یا کناره‌گیری و خروج انقلابیون از عرصه و جرگه انقلاب شوند؛ اما به لطف الهی، بصیرت ملت و هدایت امام گونه مقام معظم رهبری، تیرشان به سنگ خورد.

وی تأکید کرد: فتنه‌گران که پیاده‌نظام دشمن هستند موفق شدند روزنه امید را به سوی مثلث شوم عبری، عربی و غربی باز کنند تا آن‌ها بهانه پیدا کرده و تحریم‌ها را علیه ملت و کشورمان وضع کنند. متأسفانه عناصر حامی فتنه که برای ملت حزب‌الله شناخته شده‌اند، نه فقط منزوی نشدند بلکه در سال‌های اخیر بازهم دلگرمی پیدا کرده و در سمت‌های مختلف، موریانه وار آسیب‌رسانی کردند و حمایت هم شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: راهکار گذر از بحران فتنه همچنان تبعیت سرباز گونه از فرمان‌ها بصیرت بخش مقام معظم رهبری، زمان‌شناسی و حضور به وقت در صحنه‌های دفاع از انقلاب است.

 انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول