اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشکیل پرونده برای 858 نانوایی متخلف در لرستان/ رشد 12 برابری جریمه‌ها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: طی هشت ماه گذشته بیش از 15 هزار بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفته و برای 858 واحد صنف متخلف تشکیل پرونده‌ داد‌ه‌ایم.

تشکیل پرونده برای 858 نانوایی متخلف در لرستان/ رشد 12 برابری جریمه‌ها

فریبرز حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد کاهش کیفیت نان در استان، اظهار داشت: قیمت نان در لرستان طی پنج سال گذشته افزایش پیدا نکرده است این در حالی است که نرخ کارگر، حامل‌های انرژی و اجاره بها مسکن رشد چند برابری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در گذشته نانوا برای تولید 10 کیلو خمیر 60 هزار تومان هزینه می‌کرد، افزود: این مقدار در سال جاری به 230 هزار تومان رسیده و در مجموع این عوامل باعث کاهش کیفیت نان در استان شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: : طی هشت ماه گذشته  بیش از 15 هزار بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفته این در حالی است که سال گذشته این مقدار 6هزار بازرسی بوده است.

حسامی با اشاره  به اینکه در این بازرسی‌ها برای 858 واحد صنف متخلف تشکیل پرونده‌ داده‌ایم، تصریح کرد: میزان جریمه این واحدها 43 میلیارد ریال بوده این در حالی است که سال گذشته تنها سه میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه صورت گرفت.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف مرتبط به نانوایی‌های آزاد پز استان است.

انتهای پیام/‌ 85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول