اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نخستین پرواز شبیه‌سازی شده دراگون+فیلم و تصاویر

شرکت فضایی اسپیس‌اکس یک فیلم شبیه سازی شده از نخستین پرواز کرو دراگون را به فضا به اشتراک گذاشت، این کپسول قرار است یک خدمه انسانی را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

نخستین پرواز شبیه‌سازی شده دراگون+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، فیلم شبیه سازی «SpaceX» نشان می‌دهد که نخستین ماموریت Crew Dragon چگونه قرار است اتفاق بیفتد و در سال 2020 به فضا برود.

طبق گفته مدیر ناسا، پرواز آزمایشی کپسول دراگون که حامل سرنشین است و قرار است چند فضانورد را به ایستگاه فضایی بین المللی برساند در سه ماهه اول سال آینده انجام خواهد شد.

SpaceX یک فیلم شبیه سازی از اولین پرواز Crew Dragons را به فضا به اشتراک گذاشت، این کپسول قرار است یک خدمه انسانی را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

کرو دراگون قرار است سوار بر موشک Falcon 9 به ایستگاه فضایی بین‌المللی برسد؛ ایلان ماسک تأکید می‌کند این ماموریت ممکن است تا سال آینده شروع نشود، اما شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌اکس ویدئویی شبیه سازی شده از نخستین سفر Crew Dragon را به ایستگاه فضایی بین المللی به اشتراک گذاشته است.

این کلیپ، خدمه سوار بر کپسول، شمارش معکوس تا انفجار و جدایی از موشک Falcon 9 را قبل از اتصال به ایستگاه فضایی آمریکا برجسته می‌کند.

ماسک خاطرنشان کرد: دراگون باید تاماه فوریه کاملاً از نظر بدنه برای پرواز آماده باشد؛ ضمن اینکه احتمالاً چند ماه دیگر طول خواهد کشید تا آزمایش‌های مهم ایمنی این کپسول انجام شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول