اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تماشای رایگان فیلم روسی در فیلمگردی

حال و هوای فیلم روسی مانند اسم آن است؛ احتمالا می‌دانید که روس‌ها مشهور به آدمهایی سرسخت و سرد و خشن هستند و این موضوع چه صحت داشته باشد چه نه، روی اهالی این کشور به صورت برچسب در آمده است.

تماشای رایگان فیلم روسی در فیلمگردی

حال و هوای فیلم روسی مانند اسم آن است؛ احتمالا می‌دانید که روس‌ها مشهور به آدمهایی سرسخت و سرد و خشن هستند و این موضوع چه صحت داشته باشد چه نه، روی اهالی این کشور به صورت برچسب در آمده است. روسی نیز از همان ثانیه اول تا ثانیه آخر، فیلمی سرد و خشن است و عاشقانه آن از جنس لطیف و به اصطلاح رمانس نیست. عاشقانه روسی یک عاشقانه بی‌رحم و خون‌بار است که از آن تلخی می‌بارد و بیننده برای هضم کردنش به مشکل می‌خورد.

فیلم روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می‌شود. «امیرحسین ثقفی» در فیلم روسی زیبایی بصری را به تصویر کشیده و فیلمش را شبیه به تابلوی نقاشی کرده که قاب بسیار زیبا و با ارزشی دارد. «امیر آقایی» و «طناز طباطبایی» با بازی‌های موثر و نزدیکی نقش‌شان به مرکز درام، بیش‌تر درخاطر می‌مانند، اما تردید نویسنده در جهت دادن به نقش یوسف، سبب شده تا او نتواند پا به پای تسلط کارگردان پیش برود. با این حال، نمای بلند آغازین و درگیری پایانی نشان می‌دهد که ترکیب شرایط بحرانی، همه چیز برای فروش و تصاویر انتزاعی «مردی که اسب شد»، «روسی» را به نقطه عطف کارنامه ثقفی بدل کرده است.

در خلاصه ی فیلم می خوانیم:

توماج (امیر آقایی) موفق می‌شود تا از زندان فرار کند اما زمانی که نزد همسرش (طناز طباطبایی) باز می‌گردد متوجه می‌شود که او مورد هتک حرمت قرار گرفته و ...

عوامل فیلم:

کارگردان: امیرحسین ثقفی. نویسنده: امیرحسین ثقفی.تهیه‌کننده: علی اکبر ثقفی. بازیگرها: امیر آقایی,  طناز طباطبایی,  صابر ابر,  میلاد کی مرام,  محمود نظرعلیان,  امیرحسین مسلمی,  بهمن صادق حسنی,  میثم طاهری,  سپیده گلچین

‌موسیقی این فیلم توسط «کارن همایونفر» ساخته شده و «آرش قاسمی» صداگذاری آن را انجام داده است. تدوین فیلم نیز توسط «مستانه مهاجر» صورت گرفته است.

ثقفی پیش از این، «همه چیز برای فروش»، «مردی که اسب شد» و «مرگ کسب و کار من است» را ساخته است.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم روسی را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم‌های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول