اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

قدیری‌ابیانه: تصور مردم از درآمدهای نفتی صدها برابر واقعیت است

یک دکترای علوم استراتژیک با اشاره به تصور نادرستی که درباره درآمد‌های نفتی ایجاد شده، اظهار داشت: تصور مردم از درآمدهای نفتی صدها برابر واقعیت است و این نگاه باید اصلاح شود.

قدیری‌ابیانه: تصور مردم از درآمدهای نفتی صدها برابر واقعیت است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد حسن قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک در جلسه مشترک دبیرخانه تشکل‌ها و دفاتر هم‌اندیشی اساتید با اشاره به تصور نادرستی که در جامعه درباره درآمد‌های نفتی ایجاد شده اظهار داشت: تصور مردم از درآمدهای نفتی صدها برابر واقعیت است و این نگاه باید اصلاح شود.

وی افزود: حتی خود اساتید و دانشجویان هم از درآمد واقعی نفت بی خبر هستند. آنها هم تصورشان صدها برابر واقعیت است. درحالی که کل صادرات نفت قبل از تحریم دو میلیون و سیصد هزار بشکه در روز بوده که اخیرا این رقم به 300 هزار بشکه در روز رسیده است.

قدیری ابیانه بیان کرد: زمانی که مردم در جریان واقعیت ها نباشند، معلوم است مشکل ایجاد می شود. مردم بر این تصور هستند که پول بسیاری در کشور وجود دارد و وضعیت زندگی آنها اینچنین نابسامان است. 

وی خاطرنشان کرد: ما باید صورت مسأله را خودمان بشناسیم چراکه فتنه هنوز تمام نشده است و این توهم وجود دارد که ما آنقدر درآمد داریم که نیازهای مردم باید تأمین شود. فتنه ها یکی پس از دیگری در راه است، مگر اینکه افکار عمومی را روشن کنیم و واقعیت ها برای مردم روشنگری شود.

قدیری ابیانه افزود:‌ مردم باید اعتماد کنند و امروز دیگر کسی اعتمادی به دولت ندارد چراکه آنها دیگر امیدی ندارند تا دولت برای شان کاری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول