اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آمادگی دانشگاه امیرکبیر در مشارکت هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: باتوجه به دستاوردهایی که این دانشگاه در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون کسب کرده آمادگی دارد تا در اجرای طرح‌های ملی در این حوزه ها مشارکت کند.

آمادگی دانشگاه امیرکبیر در مشارکت هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: توسعه حوزه اتوماسیون موجب می شود تا شغل بیشتری در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به هوشمندسازی شبکه برق افزود: هوشمند سازی شبکه برق موجب می شود تا تخصص های جدیدی وارد حوزه اشتغال شود.

معتمدی اظهار داشت: لازم است در حوزه هوشمندسازی شبکه برق فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه اینترنت اشیا پیشرفت های زیادی داشته اند، اظهار داشت: در این زمینه می توان به هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون اشاره کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون به لحاظ تکنولوژی عقب نیستیم اما این موضوع باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد.

معتمدی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق فعالیت های خوبی انجام داده است بنابراین این دانشگاه آمادگی دارد در این حوزه با نهادهای مرتبط همکاری داشته باشد.

وی اظهار داشت: همچنین باتوجه به دستاوردهای دانشگاه در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی این دانشگاه قادراست در طرح های ملی در این حوزه مشارکت کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری کنفرانس های علمی موجب می شود تا موضوع کاربردی سازی و ارتباط با صنعت نهادینه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول