اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۴۰ مددجوی گرمسار و ایوانکی صاحب شغل شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمسار گفت: ۱۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های گرمسار و ایوانکی ایجاد شد.

۱۴۰ مددجوی گرمسار و ایوانکی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، حسن ویلان اظهار کرد: ۶۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت کمیته امداد شهرستان گرمسار توسط کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد پایش و نظارت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های گرمسار و ایوانکی در ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده، تصریح کرد: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای این تعداد پرداخت شده است.

ویلان با بیان طرح‌های اجراشده از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، از منابع تسهیلات اشتغال روستایی و بند (ب) تبصره ۱۶ برای مددجویان گرمسار و ایوانکی بوده است، تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های اشتغال جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی نسبت به موضوعت در مسیر خدمت‌رسانی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمسار ترغیب و معرفی خیران اشتغال و کارآفرینان برای مساعدت و هدایت و راهنمایی و تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال و محرومان اشاره کرد.

ویلان گفت: کمک در امر واگذاری مکان‌های کسب‌وکار غرفه‌های نمایشگاهی و بازارچه‌های موقت برای فروش محصولات مددجویان در دستور کار و نیاز به همکاری دستگاه‌های مرتبط است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول