اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحویل ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند در تویسرکان

رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان گفت: ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند در تویسرکان صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

تحویل ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسنعلی ده‌پهلوان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز یکصد و یکمین سالگرد فعالیت سازمان ثبت احوال اظهار کرد: سازمان ثبت احوال با تلاش جمعی نسبت به ابعاد هویتی، مدیریت هویت در فضای مجازی، ایجاد و به‌روزرسانی پایگاه اطلاع جمعیتی کشور موفقیت‌های چشمگیر داشته است.

وی با اشاره به اهدای تقدیرنامه از سوی استاندار به اداره ثبت احوال تویسرکان به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در تکریم ارباب رجوع، در خصوص عملکرد این نهاد در ۹ ماهه امسال افزود: ۹۶۷ واقعه ولادت در سال جاری در تویسرکان به ثبت رسیده در حالی که آمار ثبت شده مدت زمان مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۴۹ واقعه بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان با اشاره به اینکه تعداد افراد فوتی امسال ۵۱۶ مورد بوده در حالی که در این خصوص برای سال گذشته ۵۱۱ نفر ثبت شده است بیان کرد: تویسرکان در ثبت به موقع ولادت رتبه نخست و ثبت فوتی‌ها رتبه سوم را در سطح استان دارد.

وی میانگین سن ازدواج مردان و زنان تویسرکانی را به ترتیب ۲۷.۵ سال و ۲۳.۴ سال دانست و اضافه کرد: میانگین سن طلاق در مردان ۳۶.۹ سال و در زنان را ۳۲.۱ سال در سطح شهرستان است.

ده‌پهلوان اسامی محبوب برای فرزندان دختران و پسران در تویسرکان را «فاطمه، زهرا، بهار و آیناز» و «امیرعلی، امیرحسین، امیرعباس و محمدماهان» عنوان کرد.

وی از کسب مقام نخست ثبت احوال تویسرکان در درخواست و صدور کارت ملی هوشمند در استان همدان خبر داد و با اشاره به درخواست ۹۵ درصدی کارت هوشمند گفت: ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند در تویسرکان صادر و به مردم تحویل داده شده است.

رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان در پایان سخنانش از مردم خواست در راستای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه از هم‌اکنون برای رفع مشکل احتمالی شناسنامه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول