اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اقتصاد هند تا 6 سال دیگر از آلمان سبقت می‌گیرد/هند انگلیس و فرانسه را پشت گذاشت

مرکز تحقیقات تجاری و اقتصادی انگلیس اعلام کرد: که هند تا سال 2026 به هدف گذاری رسیدن به اقتصاد 5 هزار میلیارد دلاری می‌رسد و با پشت سر گذاشتن آلمان به چهارمین اقتصاد جهان تبدیل می‌شود.

اقتصاد هند تا 6 سال دیگر از آلمان سبقت می‌گیرد/هند انگلیس و فرانسه را پشت گذاشت

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، مرکز تحقیقات تجاری و اقتصادی انگلیس اعلام کرد که هند در سال 2026 به هدف گذاری تعیین شده برای تبدیل شدن به یک اقتصاد 5 هزار میلیارد دلاری خواهد رسید و به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

این مرکز در گزارش خود آورده است هند در سال 2034 به عبارتی 14 سال دیگر باز هم یک پله صعود کرده و به سومین اقتصاد بزرگ جهان بدل خواهد شد.

این مرکز اعلام کرده است که هند توانسته است در سال 2019 با پشت سر گذاشتن فرانسه و انگلیس به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود و انتظار می‌رود این کشور تا سال 2026 از آلمان و 2034 از ژاپن سبقت گرفته و به چهارمین اقتصاد بزرگ در کره زمین بدل شود.

مرکز تحقیقات تجاری و اقتصادی انگلیس اعلام کرد سه کشور هند، آلمان و ژاپن طی 15 سال گذشته به رقابت بر سر تصاحب جایگاه سومین اقتصاد برتر جهان ادامه خواهند داد.

این مرکز اعلام کرده که کاهش رشد اقتصادی هند طی سال جاری فشارها بر دولت این کشور در راستای اجرای شدیدتر اصلاحات اقتصادی در هند را بالا برده است.

اقتصاد هند که سریع‌ترین رشد را در جهان دارد در ماه آوریل و ژوئن سال جاری 5 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده که کمترین میزان از سال 2013 محسوب می‌شود.

بانک گلدمن ساکس آمریکا اعلام کرد طی ماه جاری اعلام کرد اقتصاد هند با توجه به بهبود اوضاع اقتصاد جهانی در سال 2020 شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول