اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استفاده از ظرفیت بانک‌های خصوصی برای تقویت تولید

معاون اقتصادی وزیر کشور خواستار استفاده از ظرفیت بانک‌های خصوصی برای تامین منابع مالی واحدهای تولیدی در استان مازندران شد و گفت: مشارکت بانک‌های خصوصی برای کمک به چرخه تولید را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنم.

استفاده از ظرفیت بانک‌های خصوصی برای تقویت تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بابک دین‌پرست امشب در جلسه کارگروه تسهیل در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برای رفع موانع تولید این مجموعه و مشکلات دیگر واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: کشور در جنگ اقتصادی  قرار دارد.

وی با اعلام اینکه همانطور که در جنگ تحمیلی همه دست به دست هم دادند تا کشور به پیروزی برسد، گفت: در جنگ اقتصادی هم باید بانک‌های دولتی و غیردولتی پای کار باشند و گوشه‌ای مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

دین‌پرست در ادامه با اشاره به طرح مشکل یکی از واحدهای مواد غذایی در استان مازندران، گفت: با کمک به رفع فرایند تعطیلی واحدهای تولیدی موافق هستم اما نباید بحث سلامت مردم در صدور مجوزها نادیده گرفته شود و حساسیت‌ها در این بخش از دریچه حفظ سلامت مردم پیگیری شود.

وی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت بانک‌های خصوصی برای تامین منابع مالی واحدهای تولیدی در استان مازندران شد و گفت: مشارکت بانک‌های خصوصی برای کمک به چرخه تولید را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنم.

دین‌پرست با اعلام اینکه در کارگروه تسهیل با حضور مقامات ملی مباحثی که نیاز به تصمیم‌گیری در سطح ملی دارد، مطرح شود، گفت: باید زمینه رونق جدی تولید در کشور را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، این جلسه برای رفع موانع تولید و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تملک واحدهای تولید توسط بانک‌ها تشکیل شده است.

بابک دین‌پرست در جلسه‌ای که در روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد داشت اعلام کرد: در مجموع ۸۰ هزار طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: دو هزار و ۲۲ واحد در پایان سال ۹۶ توسط بانک‌ها تملک شده بود که با پیگیری‌های وزارت کشور این تعداد تا پایان سال گذشته به ۸۰۹ واحد رسید و هزار و ۲۱۳ واحد از تملک بانک‌ها خارج شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول