اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گزارش 60 مورد کیک آلوده به قرص در کرمانشاه/ آلودگی‌ها از کارخانه نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 60 مورد کیک‌های که قرص در آن جاسازی شده در استان گزارش شده است، گفت: اکثر قرص‌ها معمولی و خانگی بوده موردی از قرص مسموم کننده در استان نداشتیم.

گزارش 60 مورد کیک آلوده به قرص در کرمانشاه/ آلودگی‌ها از کارخانه نیست

قباد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص کیک‌های آلوده به قرص، اظهار داشت: کیک‌‌های حاوی قرص و کپسول تقریبا در تمامی شهرستان‌های استان مشاهده شده، البته زیاد هم نبوده در هر شهرستان گزارش چهارپنج مورد بیشتر را نداشتیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 60 مورد کیک‌های که قرص در آن جاسازی شده در استان گزارش شده است، افزود: کیک‌های آلوده جمع‌آوری و برای آزمایش به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: آزمایشاتی صورت گرفته روی این قرص‌ها نشان می‌دهد که اکثر قرص‌های معمولی و خانگی بوده هیچ قرص مسموم کننده و خطرناکی در سطح کشور در داخل کیک‌ها پیدا نشده است.

وی جاسازی قرص در کیک را در سطح عرضه اعلام کرد و گفت: طبق بررسی و بازرسی‌های که کارشناسان بهداشت از کارخانجات مواد غذایی و همچنین از شرکت‌های پخش مواد غذایی داشتند، نشان می‌دهد جاسازی در کارخانه یا شرکت پخش صورت نگرفته است.

محمدی به تشدید بازرسی‌ها از کارخانه‌ها و شرکت‌های پخش اشاره و بیان کرد: طبق بررسی‌های معاونت غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی، نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در سراسر کشور هیچ موردی از کیک‌های آلوده در شرکت‌های پخش مواد غذایی و کارخانه‌ها وجود ندارد و این جاسازی در سطح عرضه بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول