اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز در اسلام‌آباد غرب با مشارکت چین

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز عملیات ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز در شهرک صنعتی مرصاد اسلام‌آباد غرب توسط چینی‌ها، گفت: چین شریک تجاری ماست.

آغاز ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز در اسلام‌آباد غرب با مشارکت چین

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: قرار است با همکاری سرمایه‌گذاران خارجی در حوزه‌های گردشگری، معدن، کشاورزی و صنعت، پروژه‌هایی در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 602 مورد درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه «پنجره واحد» ثبت شده است، افزود: در این سامانه، زمان پاسخگویی به استعلامات مشخص شده و مرتبا دیده می‌شود که فلان طرح در چه روزی، چه ساعتی و چه موعدی انجام خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران چینی در استان، آن را فرصت مغتنمی برای استان کرمانشاه در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دانست و گفت: چین شریک تجاری ماست و امیدواریم روابط اقتصادی گسترده‌ای با هم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: 2 گروه از این سرمایه‌گذاران قبلا مجوزهای لازم را برای سرمایه‌گذاری بیش از 140 میلیون یورویی در شهرک صنعتی زاگرس و مرصاد را گرفته‌اند.

محمدی به آغاز عملیات ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز در شهرک صنعتی مرصاد اسلام‌آباد غرب اشاره کرد و گفت: این پروژه با ظرفیت تولید یک‌هزار و 500 تن در سال و سرمایه‌گذاری 10 میلیون یورو، اشتغالزایی 280 نفر به صورت مستقیم و بیش از 400 نفر را به صورت غیرمستقیم در پی دارد.

وی در پایان اشتغالزایی سرمایه‌گذاران چینی در شهرک صنعتی زاگرس را بیش از یک‌هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذاران خارجی را در اولویت گذاشته‌ایم با این رویکرد که از سرمایه‌گذار داخلی حمایت شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول